0

مطالبات پرستاران به زودی پرداخت می‌ شود

مطالبات پرستاران به زودی پرداخت می‌ شود
بازدید 33

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کل میزان مطالبات نیرو‌های پرستاری ۸ همت (8هزار میلیارد تومان) است. بخشی از این مطالبات پس از پیگیری های انجام شده به زودی پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، دکتر عباس عبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره مطالبات پرستاران افزود: کل معوقات به نیرو‌های نظام سلامت ۳۲ همت است که از این میزان حدود ۸ همت مطالبه ۲۱۰ هزار پرستار کل کشور است که با ورود سازمان برنامه و دیوان محاسبات کل کشور و پیگیری‌ های انجام شده روند پرداخت مطالبات تسریع شده است.

وی ادامه داد: معوقات پرستاران در حوزه‌ های اضافه کاری و کارانه است که درخواست بحقی بوده و کوتاهی‌ ها از سوی ما مسئولان رخ داده است و سهم ۵ درصدی رئیس دانشگاه از مطالبات اختصاصی برای پرداخت معوقات کافی نبوده است.

معاون وزیر بهداشت گفت: در برخی از دانشگاه ‌های علوم پزشکی تهران میزان مطالبات تا پایان خرداد ماه تسویه شده ولی برخی دانشگاه ‌ها از فروردین سال گذشته هنوز بدهی دارند ولی به طور کلی میانگین پرداخت مطالبات پرستاران در کشور تا پایان آذرماه است.

دکتر عبادی ادامه داد: برخی سوء مدیریت ‌ها سبب شده منابع به درستی توزیع نشود. برخی بیمه‌ ها نیز به تعهدات خود به موقع عمل نکردند که مطالبات انباشت شده است. این ۸ همت تا پایان خرداد ماه محاسبه شده که باید پرداخت شود. اگر موضوع در دستور کار قرار گیرد حداقل یک هفته طول می کشد بدهی ‌ها پرداخت شود.

http://ino.ir/1/1628/2309

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *