0

تهاجم کور به ساحت پرتلالو علم و متولیان علم را برنتابید

تهاجم کور به ساحت پرتلالو علم و متولیان علم را برنتابید
بازدید 37

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکترمسعود پزشکیان
رئیس جمهور محترم
 
سلام علیکم ؛
       اخیرا” متنی برخلاف اخلاق و دین و ادب دریکی از شبکه های اجتماعی با محتوای اهانت به شأن علم ، رئیس کل محترم سازمان نظام پزشکی و نیز سازمان نظام پزشکی منتشر شده است.
       آن را شایسته پاسخ مستقیم نمی بینیم و شِکوِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِه را به پیشگاه آن مقام عالی عرضه می داریم تا که اساس را چاره کنید.
       خواهشمندم با تکیه بررویکردآن دولتِ پای گرفته بر پاینده ی تخصص وتعهد، موضوع را به طریق مقتضی امربه پیگیری فرمایید.
       جناب آقای رئیس جمهور ، جنابعالی که خود از دانایان خبره و مسلط بر وجوه متعالی دانش پزشکی هستید ، اینگونه تهاجم کور به ساحت پرتلالو علم و متولیان علم را برنتابید که العلم سلطان.
       ضروری است توسط آن دولت محترم تفاوت بین علم و شبه علم بر مردمان واضح گردد ، و مانع از تقلیل جایگاه سواد به شطحیات نامستند شود . بی تردید جولان ژاژ خایان که هجمه ی خود را عامدانه بر سلامت مردم نشانه گرفته اند در دوران زعامت شما پذیرفته نیست .
       درجایی که که قاطبه علمای دین آراء حکمی صریح و قاطع در باب طب موسوم به اسلامی عرضه نموده اند ، دمیدن برُِِسرنای مخالفت با آراء فقهی آنان چه انگیزه و هدفی را دنبال می کند ؟ احوط آن است که اصل احتیاط را مقدم بشمارند و این چنین بی مهابا در تخریب وجهه خویش نکوشند .
        این چه تشبّث به دین است که در لوای نام بردن از پیشوایان اسلام ، برخلاف سیره ی آنان ، هر وهن وسبّ و تهمت را بی باکانه فرافکنی می کنند ؟ آیا از بی حاصل بودن تعقیب مدنی و قضایی خیال شان راحت است ؟
        بانگ کدام جرس برآمده که ایشان راچنین آسیمه وآشفته حال کرده وبردرجات علمی دانشی مردی حاذق چشم بربسته وخیال واهی می کند ؟ وقت آن است که محمل بربندد.
        سازمان نظام پزشکی ، قدیمی ترین و گسترده ترین سازمان رسمی کشور مستظهر به قانون مجلس و حکم رئیس جمهور است . هرگونه توهین ، دولت را مکلف به حمایت بدیهی و قانونی و منطقی از آن می سازد،مقتضی است برآن دستور فرمایید .
        می دانیم که ادبیات هرکس برخاسته ازنوع موجودات فعال در ذهن اوست و اسامی ومناصب شایسته ی خود را بر قلم جاری و بردیگران نصیب می کند، ولی ؛ اقدام به تحریک و شورانیدن مردم و ایجاد اغتشاش ذهنی و تشویش اذهان عمومی ، فرمانی متناسب بر عهده حاکم گذارده است ، دریغ نورزید .
سر چشمه شاید گرفتن به بیل
چوپرشد نشاید گذشتن به پیل
 
شورایعالی نظام پزشکی کشور

 

 

 

 

 

 

پایان خبر/

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *