0

انتظارات پرستاران از وزیر بهداشت آینده را در دیدار با دکتر ظفرقندی تشریح کردیم

انتظارات پرستاران از وزیر بهداشت آینده را در دیدار با دکتر ظفرقندی تشریح کردیم
بازدید 43

دبیر شورای عالی نظام پرستاری گفت: دیدار با دکتر ظفرقندی به دعوت سازمان نظام پزشکی انجام شد و در این دیدار به عنوان نماینده جامعه پرستاری انتظارات و خواسته های پرستاران را با کاندیدای وزارت بهداشت آینده مطرح کردیم که یک روال معمول است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، دکتر مجید احمدی درباره جلسه مشترک دیروز عصر با آقای دکتر ظفرقندی و انتشار تحلیل های متفاوت از آن توضیح داد: این نشست به  دعوت سازمان نظام پزشکی در بيمارستان شهید معیری برگزار و کمتر از یک ساعت به طول انجامید.

وی گفت: در این جلسه علاوه بر هیات رئیسه سازمان نظام پزشکی، اینجانب به عنوان دبیر شورای‌عالی سازمان نظام پرستاری در معیت دکتر زمان زاده رئیس شورای عالی و آقای پازوکی معاون توسعه سازمان نظام پرستاری شرکت داشتیم و انتظارات جامعه پرستاری از وزیر آینده بهداشت را بیان کردیم.

دبیر شورای عالی نظام پرستاری افزود: علاوه بر بیان انتظارات به روز همکاران از جمله مسئله معوقات مالی و تعرفه گذاری، از دکتر ظفرقندی خواسته شد در برنامه مکتوب و نیز مشی مدیریتی آینده نظام سلامت، جایگاه راهبردی پرستاران در همه سطوح سیاستگذاری، اجرا، مدیریت و نظارت دیده شود.

احمدی اضافه کرد:  آقای دکتر ظفرقندی نیز پس از استماع مطالبات، قول مساعد جهت پیگیری آن دادند  .

وی گفت:‌ مشابه این نشست ها در ادوار گذشته نیز بین اصناف و نظام های فعال در حوزه سلامت با کاندیدای وزارت بهداشت برگزار شده است. سازمان نظام پرستاری نیز خود را ملزم به انتقال خواسته و بیان مشکلات پرستاران به متولیان آینده نظام سلامت در یک بستر تعاملی و هم افزا می‌داند و هر گونه موضعگیری رسمی دیگر منوط به اخذ نظر اکثریت شورای عالی نظام پرستاری است.

http://ino.ir/1/1628/2312

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *