0

حمایت قاطع شورای عالی نظام پرستاری از دکتر ظفرقندی

حمایت قاطع شورای عالی نظام پرستاری از دکتر ظفرقندی
بازدید 21

شورای عالی نظام پرستاری با صدور بیانیه ای از دکتر محمدرضا ظفرقندی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری متن بیانیه شورای عالی نظام پرستاری به این شرح است:

شورای عالی سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جامعه پرستاری کشور، ضمن اعلام حمایت قاطع ازآقای دکتر محمد رضا ظفرقندی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار دارد با در نظر گرفتن وضعیت بحرانی نظام سلامت کشور و مشکلات روزافزون آن با رأی اعتماد به ایشان که به واسطه سوابق خدمتی و مسئولیتی مثبت خود در حوزه های مختلف نظام سلامت اشراف کاملی به مسائل و مشکلات این حوزه دارند فرصت خدمتگذاری به مردم و کارکنان نظام سلامت را برای ایشان فراهم نمایند.

بی شک ویژگی‌های برجسته شخصیتی و حرفه‌ای جناب آقای دکتر ظفرقندی از جمله داشتن تخصص، تعهد، صداقت، پاکدستی، اخلاق مداری، شجاعت و همچنین روحیه مطالبه گری به خاطر سابقه چندین ساله کار صنفی می تواند ضامن موفقیت ایشان در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد.

 اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور ضمن آرزوی موفقیت برای آقای دکتر ظفرقندی در کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی و حمایت از برنامه های ایشان در جهت تحول آفرینی در نظام سلامت کشور، به نمایندگی از جامعه بزرگ و فرهیخته پرستاری کشور از ایشان انتظار دارند به لطف خداوند متعال بعد از قرار گرفتن در سکان هدایت وزارت بهداشت درمان و آموزش علوم پزشکی، ضمن تلاش در جهت حفظ و ارتقاء سلامت مردم و ارتقاء شاخص های بهداشتی  کشور، عدالت را در نظام سلامت برقرار نمایند و مطالبات جامعه پرستاری را دراولویت برنامه های کاری خود قرار دهند و ضمن اجرای قوانین برزمین مانده پرستاری در جهت رفع فوری مشکلات جامعه بزرگ پرستاری کشور گام بردارند.

شورای عالی سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل خود را برای همراهی و مشاوره در جهت تحقق این اهداف اعلام می‌دارد.

شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور

http://ino.ir/1/1628/2314

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *