0

تشکیل پرونده قضایی و صدور دستور جلب ضارب پرستار در بیمارستان الیگودرز

تشکیل پرونده قضایی و صدور دستور جلب ضارب پرستار در بیمارستان الیگودرز
بازدید 24

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز از تشکیل پروندۀ قضایی برای فرد حمله‌کننده به یک پرستار در بیمارستان شهید ولیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سازمان نظام پرستاری از الیگودرز، جعفر گودرزی با اشاره به ضرب‌ و شتم در بیمارستان شهید ولیان، گفت: 22 مرداد خانمی در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز فوت کرد، پسر این زن پس از فوت مادرش با عصبانیت به سمت خانم پرستار شاغل در این بیمارستان حماله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

وی اضافه کرد: فرد ضارب در بیمارستان ولیان گلوی یکی از پرستاران این بیمارستان را به شدت فشار داده به طوری که پرستار خانم به حالت خفگی درآمد.

گودرزی گفت: حال پرستار مضروب اکنون مساعد است اما پیگیری  های قضایی برای برخورد با ضارت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز افزود: در این حادثه برخی تجهیزات بیمارستان شهید ولیان توسط فرد حمله‌کننده تخریب شده است. پروندۀ قضایی برای این فرد تشکیل شده = و دستور جلب و احضار وی صادر شده ‌است.فرد حمله‌کننده به پرستار این بیمارستان تحت‌تعقیب است و پروندۀ این فرد در دادسرای این شهرستان تا صدور حکم قطعی پیگیری می شود.

گودرزی گفت: اخلال در نظم بیمارستان شهید ولیان الیگودرز و حمله به کادر درمان هر چند وقت یک‌بار تکرار می شود و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع این حوادث ضروری است.

ویاعلام کرد: اگر رؤسای شبکه بهداشت و بیمارستان شهید ولیان الیگودرز دلیل توجیه‌کننده‌ای برای عدم اطلاع‌رسانی موضوع ضرب‌وشتم پرستار به دادستانی نداشته باشند با عنوان ترک‌فعل تحت‌تعقیب قرار می‌گیرند.

 

http://ino.ir/1/1628/2321

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *