0

برپایی دو موکب اربعین از سوی سازمان نظام پرستاری

برپایی دو موکب اربعین از سوی سازمان نظام پرستاری
بازدید 18

سازمان نظام پرستاری امسال برای ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به زائران اربعین دو موکب اختصاصی بر پا کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری مسعود فاطمی معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری با اعلام این خبر افزود: یکی از موکب های سازمان نظام پرستاری در مرز تمرچین مستقر است و دیگری در اسدآباد مستقر است  که با حضور نوبتی پرستاران خدمات مراقبتی به زائران ارائه می شود.

وی گفت: سازمان نظام پرستاری علاوه بر این دو موکب اختصاصی با همکاری درمانگاه امام رضا(ع) خدمات مراقبتی را به زائران در این درمانگاه که در عمود 285 مستقر است ارائه می کند.

فاطمی افزود: خدمات رسانی پرستاران به زائران اربعین در این مراکز از  24 مرداد شروع شده و تا 5 شهریور (یک روز بعد از اربعین) ادامه دارد و حدود 100 پرستار از شهرهای مختلف به صورت داوطلبانه در این امر خیر مشارکت دارند.

وی ادامه داد: سازمان نظام پرستاری امسال به صورت ویژه خدمات رسانی به زائران اربعین را در دستور کار قرار داده و این خدمات را نسبت به سالهای گذشته گسترش داده است.

http://ino.ir/1/1628/2325

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *