0

کادر درمان نیروی پدافند هوایی ارتش تجلیل شدند

کادر درمان نیروی پدافند هوایی ارتش تجلیل شدند
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از پزشکان، داروسازان و کادر درمان نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، در اداره بهداشت، امداد و درمان نپاجا برگزار شد.
امیر سرتیپ الهامی در این مراسم با تأکید بر نقش پررنگ و تأثیرگذار کادر درمان مجرب نیروی پدافند هوایی در ارتقای توان رزم مجموعه پدافند و افزایش سطح سلامت کارکنان و خانواده کارکنان، گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان برای کسی پوشیده نیست.
وی افزود: مایه مباهات است که اداره بهداشت و درمان پدافند یکی از بخش‌های فعال حوزه درمانی است که در برهه‌های مختلف همچون شیوع کرونا، انجام خدمات همیاری، برپایی موکب اربعین و… نقشی خطیر و تأثیرگذار داشته است.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش اضاقه کرد: بزرگترین دستاوردهای نظام در حوزه پزشکی مربوط به دو دهه اخیر بوده که بیانگر نقش ارزنده محققین و پزشکان در جامعه اسلامی است.
در پایان این مراسم از پزشکان، داروسازان و کادر درمان این نیرو تجلیل به عمل آمد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *