0

رئیس کل سازمان نظام پرستاری هر هفته با پرستاران دیدار می کند

رئیس کل سازمان نظام پرستاری هر هفته با پرستاران دیدار می کند
بازدید 24

رئیس کل سازمان نظام پرستاری هر هفته روزهای دوشنبه به طور مستقیم با پرستاران دیدار و گفت و گو می کند.

عرفان دشتی، مدیر حوزه ریاست سازمان نظام پرستاری با اعلام این خبر گفت: اعضای گروه پرستاری در سراسر کشور می توانند برای دیدار و گفت و گو با رئیس کل سازمان نظام پرستاری از طریق ارسال فرم سامانه ارتباط پرستاران با رئیس کل سازمان نظام پرستاری (ساپ) و ارسال درخواست خود با دکتر نجاتیان دیدار کنند.

وی افزود: ملاقات پرستاران با دکتر نجاتیان در دفتر رئیس کل سازمان نظام پرستاری انجام می شود و پس از هماهنگی و تعیین وقت، از طرف حوزه ریاست سازمان نظام پرستاری با پرستاران تماس گرفته و زمان ملاقات به متقاضیان اعلام می شود.

دشتی گفت: پرستاران و اعضای گروه پرستاری می توانند در این دیدار مسائل و مشکلات فردی، صنفی و حرفه ای خود را با رئیس کل سازمان نظام پرستاری مطرح کنند.

مدیر حوزه ریاست سازمان نظام پرستاری افزود: سامانه ارتباط پرستاران با رئیس کل سازمان نظام پرستاری (ساپ) یک سامانه 24 ساعته است و متقاضیان می توانند در هر ساعت شبانه روز در خواست خود را در این فرم ثبت و ارسال کنند.

وی گفت: ارتباط رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اعضای هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور در 159 شهر کشور به صورت مداوم چه حضوری و چه تلفنی برقرار است و تقویت ارتباط رئیس کل سازمان نظام پرستاری با همه اعضای هیئت مدیره ها در شهرهای مختلف یکی از اولویت های مهم سازمان نظام پرستاری است که در دوره ششم تقویت شده است.

دشتی ادامه داد: علاوه بر ارتباط مستقیم و مداوم اعضای هیئت مدیره ها با رئیس کل سازمان نظام پرستاری، ارتباط مستقیم با بدنه پرستاران نیز در اولویت سازمان نظام پرستاری در دوره ششم است و همه اعضای گروه پرستاری در سراسر کشور می توانند با درخواست ملاقات و تعیین وقت از سوی حوزه ریاست سازمان به صورت حضوری یا تلفنی با رئیس کل سازمان نظام پرستاری ارتباط داشته باشند.

مدیر حوزه ریاست سازمان نظام پرستاری گفت: سازمان نظام پرستاری نماینده قانونی و صدای پرستاران در دستگاههای سیاستگذار و اجرایی کشور است و حتما رئیس کل و مسئولان این سازمان طی ارتباط مستقیم با جامعه پرستاری مطالبات و خواسته های آنان را می شنود و پیگیری می کنند.

برای مشاهده فرم ارتباط پرستاران با رئیس کل سازمان نظام پرستاری اینجا کلیک کنید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *