0

مجمع استانی هیئت مدیره‌های نظام پرستاری خوزستان تشکیل شد

مجمع استانی هیئت مدیره‌های نظام پرستاری خوزستان تشکیل شد
بازدید 4

مجمع استانی هیئت مدیره های نظام پرستاری استان خوزستان با حضور رئیس کل سازمان نظام پرستاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، علیرضا گچ کوبان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اهواز با اعلام این خبر افزود: استان خوزستان 13 هیئت مدیره نظام پرستاری فعال دارد و این جلسه با حضور روسای همه هیئت مدیره های نظام پرستاری این استان برگزار شد.

وی ادامه داد: تشکیل جلسات مجامع هیئت مدیره های نظام پرستاری نقش مهمی در هماهنگی آنها و تقویت جایگاه هیئت مدیره ها در ساختار اداری استان دارد.

وی گفت: سابقه تشکیل مجمع استانی هیئت مدیره های نظام پرستاری به دوره چهارم فعالیت سازمان نظام پرستاری بر می گردد. متاسفانه در دوره پنجم فعالیت سازمان نظام پرستاری به علت شیوع کرونا این جلسات برگزار نشد اما در دوره ششم سازمان نظام پرستاری با حضور دکتر نجاتیان رئیس کل سازمان نظام پرستاری مجمع استانی هیئت مدیره های نظام پرستاری استان خوزستان دوباره در حال شکل گیری و تقویت است.

گچ کوبان افزود: مجمع استانی هیئت مدیره ها در ساختار سازمان نظام پزشکی، به صورت قانونی تعریف شده و جزو ارکان این سازمان است و امیدوارم با تصویب شورای عالی نظام پرستاری در دوره ششم، مجمع استانی هیئت مدیره ها در سازمان نظام پرستاری نیز شکل قانونی بگیرد.

کوروش نادری، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان نیز درباره تشکیل جلسه مجمع استانی هیئت مدیره های نظام پرستاری گفت: جلسه مجمع عمومی هیئت مدیره های نظام پرستاری امسال برای دومین بار در استان خوزستان برگزار شد، اولین جلسه آن بهار امسال برگزار شد اما ویژگی مهم این جلسه این بود که از قبل از رئیس کل سازمان نظام پرستاری برای حضور در این جلسه دعوت شده بود و حضور دکتر نجاتیان، رئیس کل به همراه معاون توسعه و برخی دیگر از مدیران سازمان در این جلسه بسیار ارزشمند و مهم بود.

وی ادامه داد: مجمع استانی هیئت مدیره های نظام پرستاری استانی در واقع یک شورای مشورتی استانی است که روسای هیئت مدیره های شهرهای مختلف در کنار هم در یک جلسه جمع می شوند و به تبادل نظر می پردازند و قطعا انتقال تجارب و بررسی مسائل هر شهرستان می تواند به هماهنگی در رفع مشکلات کمک کند.

نادری افزود:‌ در دوره چهارم فعالیت سازمان نظام پرستاری مجمع استانی هیئت مدیره های نظام پرستاری به طور منظم هر فصل برگزار می شد. امیدواریم در دوره ششم نیز این اتفاق بیفتد و قرار است جلسه بعدی مجمع استانی هیئت مدیره های نظام پرستاری خوزستان پاییز امسال در مسجد سلیمان برگزار شود.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان گفت: امیدواریم مجامع استانی هیئت مدیره های نظام پرستاری در استانهای دیگر نیز شکل بگیرد تا همکاران از مسائل و مشکلات پرستاران سایر شهرهای استان خود مطلع شوند.

وی افزود: جا دارد شورای عالی سازمان نظام پرستاری با تصویب مجمع استانی هیئت مدیره ها این تشکل را قانونمند کند. قطعا نظارت و هماهنگی همه هیئت مدیره های نظام پرستاری کار سختی است اما اگر این کار در قالب 30 مجمع استانی شکل بگیرد نظارت و هماهنگی بهتر صورت می گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *