0

24 استاد پرستاری ایران در جمع دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند

24 استاد پرستاری ایران در جمع دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند
بازدید 6

در جدیدترین رتبه بندی دانشمندان 2 درصد برتر دنیا که از سوی دانشمگاه استنفورد منتشر شده 24 استاد رشته پرستاری ایران نیز معرفی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری به نقل از وزارت بهداشت اسامی اساتید ایرانی حاضر در این فهرست، شامل، دکتر وحید زمانزاده از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر هادی حسنخانی، دکتر منصور غفوری فرد از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکترامیر واحدیان عظیمی و دکتر عباس عبادی از دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است.

همچنین دکتر رضا قانعی قشلاق از دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دکتر حمید آسایش از دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر علیرضا خاتونی، دکتر علیرضا عبدی، دکتر امیر جلالی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر سید حمید شریف نیا از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر علی حسن پور دهکردی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این فهرست قرار دارند.

 دکتر حمید رضا خانکه از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر محسن ادیب باقری از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر فریبا برهانی، ، دکتر مهلقا دهقان، دکتر جمیله فرخ زادیان از دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر ناهید دهقان نیری، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی و امیر حسین گودرزیان از دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفته اند.

مرتضی شمسی زاده از دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر عباس بلوچی از دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، دکتر عیسی محمدی از دانشگاه تربیت مدرس و آقای میلاد برجی از دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز از دیگر اساتید پرستاری ایران هستند که نام ‌آنها در فهرست دانشمندان برتر دنیا قرار گرفته است.

این فهرست، بر اساس داده‌ های پایگاه اسکوپوس و با در نظر گرفتن 22 حوزه علمی و 174 زیرشاخه، محققان را براساس یک فرمول ترکیبی که شامل تعداد مقالات، ارجاعات و سایر معیارهای علمی است، رتبه‌ بندی می ‌کند.

حضور پررنگ اساتید ایرانی در این فهرست معتبر، نشان از سطح بالای تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در حوزه پرستاری ایران دارد و به ارتقای جایگاه بین ‌المللی این رشته کمک شایانی می ‌کند.

روابط عمومی سازمان نظام پرستاری این موفقیت و افتخار بزرگ را به دانشمندان و اساتید گرانقدر پرستاری ایران که با تلاش و پشتکار خود به چنین جایگاه رفیعی دست یافته اند و الهام بخش نسل جوان و دانشجویان پرستاری ایران برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت هستند، تبریک می گوید و برای آنان سلامت و موفقیت های روز افزون آرزو می کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *