0

اپلیکیشن «پرستار من» راه اندازی می‌شود

اپلیکیشن «پرستار من» راه اندازی می‌شود
بازدید 5

مدیر واحد فناوری اطلاعات سازمان نظام پرستاری گفت: سازمان نظام پرستاری در نظر دارد، با طراحی و راه اندازی اپلیکیشن «پرستار من» دسترسی پرستاران و مردم را به همه خدمات مورد نیاز در حوزه پرستاری به صورت جامع فرآهم کند و در همین راستا از شرکتهای فعال در زمینه طراحی اپلیکیشن دعوت به همکاری می شود.

مهدی احدزاده در گفت و گو با خبرنگار نظام پرستاری افزود: واحد فناوری اطلاعات سازمان نظام پرستاری در سالهای اخیر فعالیت های زیادی را برای دسترسی بهتر پرستاران به خدمات این سازمان در بستر اینترنت و از راه دور فراهم کرده است. به طوری که بسیاری از خدمات این سازمان از جمله عضویت، تمدید عضویت و خدمات رفاهی، فرهنگی و اطلاع رسانی این سازمان به صورت یکپارچه از طریق سایت سازمان به صورت بر خط انجام می شود.

وی گفت: در همین راستا سخت افزار، سرورها و امکانات مناسبی برای ارائه این خدمات با حفظ امنیت اطلاعات تهیه شده است و بسیاری از این خدمات با استفاده از پایگاه های داده مشترک ارائه می شود.

مدیر واحد فناوری اطلاعات سازمان نظام پرستاری افزود: ارائه این خدمات در بستر اینترنت و به صورت الکترونیکی دسترسی پرستاران را به خدمات سازمان نظام پرستاری تا حد زیادی تسهیل کرده و پرستاران از هر جایی که هستند در محل کار یا خانه می‌توانند با استفاده از گوشی موبایل و اینترنت خدمات مورد نیازشان را از سازمان نظام پرستاری دریافت کنند.

احد زاده گفت: به تازگی نیز به دنبال این هستیم که همه خدمات سازمان نظام پرستاری و مواردی را که پرستاران و مردم برای دریافت خدمات مراقبتی نیاز دارند در قالب یک اپلیکیشن جامع به نام اپلیکیشن «پرستار من» به جامعه پرستاری و عموم مردم ارائه کنیم.

وی افزود: تلاش سازمان نظام پرستاری این است که اپلیکیشن «پرستارمن» تا پایان امسال راه اندازی شود. بر این اساس از همه پرستاران و طراحان اپلیکیشن دعوت می شود ایده ها و طرح های خود را به ایمیل واحد فناوری اطلاعات سازمان نظام پرستاری به آدرس it@ino.ir  ارسال کنند.

مدیر واحد فناوری اطلاعات سازمان نظام پرستاری گفت: خدمات این اپلیکیشن به صورت هوشمند و با استفاده از هوش مصنوعی می تواند تحول بزرگی در بهبود دسترسی مردم به خدمات سازمان نظام پرستاری و خدمات مراقبتی در کشور باشد و دسترسی مردم را به این خدمات در سراسر کشور تسهیل می کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *