0

امتیاز آموزش مداوم حضوری برای پرستاران افزایش یافت

امتیاز آموزش مداوم حضوری برای پرستاران افزایش یافت
بازدید 8

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: براساس مصوبات کمیسیون آموزش مداوم کشور، امتیاز آموزش مداوم حضوری بر پایه یک ساعت فعال آموزشی از 0.6 امتیاز به 1 امتیاز ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری؛ دکتر علی دادگری افزود: علاوه بر آن امتیاز برنامه های آموزش مدون نیز از 0.8 به 1 امتیاز افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: مشمولان پرستاری می توانند حداکثر 50 امتیاز دوره پنجساله آموزش مداوم خود را از طریق شرکت در برنامه های غیرحضوری و رسانه ملی کسب کنند.

دادگری افزود: براساس بخشنامه جدید صادرشده اعتبار و امتیاز آموزش مداوم از طریق رسانه ملی به مدت 6 ماه افزایش یافت و از طریق تلوبیون قابل دریافت است و امتیاز دریافت شده برای برنامه رسانه ملی به 2 امتیاز به ازای هر برنامه افزایش یافت.

وی ادامه داد: پرستاران متقاضی تمدید صلاحیت حرفه ای با کسب 125 امتیاز طی 5 سال (هرسال 25 امتیاز) نیاز دارند و با کسب امتیاز سالانه از شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای معاف می شوند.

معاون آموزشی پژوهشی سازمان نظام پرستاری تاکید کرد: سازمان نظام پرستاری برای تسهیل شرکت پرستاران در برنامه های مختلف آموزش مداوم تمهیداتی اندیشیده و برنامه های جدیدی دارد که به زودی اعلام می گردد. تلاش می شود این برنامه ها با بیشترین کارایی در حوزه های مختلف پرستاری بالین و پرستاری جامعه ارائه شود و منجر به بهبود عملکرد حرفه ای پرستاران گردد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *