0

سایت سازمان نظام پرستاری دو زبانه شد

سایت سازمان نظام پرستاری دو زبانه شد
بازدید 3

سایت انگلیسی سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی فعال شد و از این پس مهمترین اخبار حوزه پرستاری کشور به دو زبان فارسی و انگلیسی در پایگاه خبری سازمان نظام پرستاری منتشر می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری سایت انگلیسی سازمان نظام پرستاری از امروز فعال شد و از این پس مهمترین اخبار مرتبط با حوزه پرستاری ایران علاوه بر سایت فارسی سازمان نظام پرستاری در سایت انگلیسی نیز منتشر می شود.

انتشار اخبار پرستاری ایران به زبان انگلیسی به منظور آشنایی بیشتر پرستاران و مخاطبان خارج از کشور و به خصوص نهادهای بین المللی حوزه سلامت مانند سازمان بهداشت جهانی و شورای بین المللی پرستاری اهمیت ویژه ای دارد و به معرفی توانمندی ها و فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی حوزه پرستاری در سطح بین المللی کمک می کند.

علاقه مندان به مشاهده سایت انگلیسی سازمان نظام پرستاری می توانند از طریق دکمه EN در هدر سایت فارسی به سایت انگلیسی منتقل شوند یا از طریق لینک مستقیم سایت انگیسی سازمان نظام پرسناری را مشاهده کنند.

روابط عمومی سازمان نظام پرستاری به منظور گسترش اطلاع رسانی اخبار حوزه پرستاری علاوه بر پایگاه خبری رسمی و کانال های خبری در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی با تولید کلیپ، پادکست و اینفوگرافی از رسانه های نوین و چند رسانه ای نیز استفاده می کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *