0

تخفیف ۳۰درصدی حق عضویت سازمان نظام پرستاری به مناست روز پرستار

تخفیف ۳۰درصدی حق عضویت سازمان نظام پرستاری به مناست روز پرستار
بازدید 9

دبیر شورای عالی سازمان نظام پرستاری گفت: در آستانه روز پرستار شورای عالی سازمان نظام پرستاری مصوب کرد در بازه زمانی یکم تا هجدهم آبان‌ماه ۱۴۰۳پرداخت حق عضویت پرستاران با 30درصد تخفیف انجام شود.

دکتر مجید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پرستاری با اعلام مصوبات هشتمین جلسه شورای عالی این سازمان افزود: بر اساس این مصوبه به‌ عنوان تشویق و ترغیب پرستاران برای تمدید عضویت یا عضویت اعضای جدید در سازمان نظام پرستاری، ۳۰درصد از حق عضویت و معوقات حق عضویت به ‌عنوان تخفیف برای پرستاران در نظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: شورای عالی سازمان نظام پرستاری همچنین در مصوبه ای دیگر سازمان نظام پرستاری را موظف کرد تا در جلسه آینده این شورا بسته تشویقی جامعی شامل پارامترهای مختلف مشوق‌های کاری، حرفه‌ای و مالی ارائه دهد.

 

عضویت تکنسین های فوریت های پزشکی در ارکان نظام پرستاری

دبیر شورای عالی سازمان نظام پرستاری افزود: با توجه به اینکه فارغ‌التحصیلان رشته فوریتهای پزشکی یکی از گروه های صنفی در جامعه پرستاری هستند و به‌رغم وسعت و اهمیت راهبردی خدمات آنها در نظام سلامت متاسفانه در سالهای گذشته کمتر به آنها و توانمندی‌هایشان پرداخته شده است.

وی ادامه داد: قوانین فعلی نظام پرستاری امکان حضور نیروهای فوریت های پززشکی در ارکان هیئت‌ مدیره ها و شورای عالی نظام پرستاری را نمی دهد به همین علت شورای عالی نظام پرستاری با عضویت نیروهای فوریت های پزشکی در هیئت مدیره ها و شورای عالی نظام پرستاری موافقت کرد و قرار شد در جلسه آینده حضور این نروها در ارکان سازمان نظام پرستاری برای ارائه به مجلس شورای اسلامی تدوین و تصویب شود.

احمدی گفت: در صورت تصویب نهایی این طرح در مجلس شورای اسلامی امکان حضور و کنشگری صنفی بیشتر نیروهای فوریتهای پزشکی در هیئت‌های مدیره ها و در آینده در شورای عالی سازمان نظام پرستاری فراهم  می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *