0

پیام تبریک دکتر نجاتیان به معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

پیام تبریک دکتر نجاتیان به معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت
بازدید 8

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با ارسال پیامی انتصاب دکتر شاهین آخوندزاده را به سمت معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، متن پیام تبریک دکتر احمد نجاتیان به معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به این شرح است:

 

استاد گرانقدر جناب آقای دکتر شاهین آخوندزاده

معاون محترم تحقیقات و فناری وزارت بهداشت دران و آموزش پزشکی

 

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته حضرت‌عالی به معاونت تحقیقات و فناری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را از طرف خود و جامعه خدوم پرستاری صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال موفقیت و سربلندی شمار را در انجام وظیفه خطیری که به‌عهده گرفته‌اید مسئلت می‌نمایم.

ساماندهی نظام پژوهشی در کشور کمک بزرگی را به دستیابی به اهداف عالی نظام سلامت و تحقق عدالت و برابری در دستیابی به سلامت برای آحاد ملت فراهم می‌کند. امید است با درایت و مدیریت حضرت عالی و همه همکاران فعال در سیستم پژوهش به‌ویژه خیل عظیم پژوهشگران جامعه پرستاری، شاهد دستاوردهای ملموس و یافته‌های مبتنی بر شواهد در جهت حل مشکلات عملی در عرصه نظام سلامت کشور باشیم.

پیشینه درخشان حضرت‌عالی در زمینه پژوهش، جامعه پرستاری را امیدوار ساخته است که ان‌شالله با همکاری‌های متقابل بتوانیم نقش موثری در انجام پژوهش‌های وظیفه‌محور ایفا نماییم. سازمان نظام پرستاری کشور نیز با تمام توان آماده همکاری و اجرای نقش خود در تحقق اهداف نظام سلامت به‌ویژه در امور پژوهشی مرتبط می‌باشد.

از خداوند متعال برای حضرت‌عالی طول عمر با عزت همراه موفقیت و تندرستی آرزو می‌نمایم.

 

دکتر احمد نجاتیان

رئیس‌کل

 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *