0

اتوماسیون اداری سازمان نظام پرستاری به روز شد

اتوماسیون اداری سازمان نظام پرستاری به روز شد
بازدید 8

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: نرم افزار اتوماسیون اداری سازمان نظام پرستاری به منظور تسریع در انجام مکاتبات و ارتباطات درون سازمانی به روز شد.

مهدی پازوکی در گفت و گو با روابط عمومی سازمان نظام پرستاری افزود: با توجه با اهمیت مکاتبات و مراودات اداری بین ارکان مختلف سازمان نظام پرستاری در سازمان مرکزی و  نیز ارتباطات و مکاتبات این سازمان با حدود 170 هیئت مدیره در اقصی نقاط کشور و به منظور تسریع و کیفت بخشی به این ارتباطات نرم افزار اتوماسیون اداری این سازمان به روزرسانی شد.

وی افزود: نرم افزار اتوماسیون اداری قبلی سازمان نظام پرستاری مربوط به سالهای گذشته و قدیمی بود و نیارهای امروز این سازمان را تامین نمی کرد به همین منظور با به روزرسانی و ارتقای این نرم افزار امکانات بیشتری در اختیار مجموعه اداری این سازمان قرار گرفته است.

معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان نظام پرستاری گفت: نرم افزار اتوماسیون جدید اداری سازمان نظام پرستاری نسبت به نسخه قبلی سرعت بالاتر و  رابط کاربری بهتری دارد و همچنین قابلیت اتصال اتوماسیون جدید به سامانه دولت را دارد و دسترسی‌های بیشتری نسبت به سامانه اتوماسیون قبلی برای کاربران فراهم می کند.

وی افزود: به منظور استفاده بهینه همکاران سازمان از  سامانه جدید اتوماسیون سازمان نظام پرستاری فیلم آموزشی و متن مکتوبی تهیه شده و در اختیار کارکنان سازمان نظام پرستاری قرار گرفته است و در دسترس همکاران هیئت مدیره های نظام پرستاری و اعضای شورای عالی این سازمان قرار دارد.

پازوکی گفت: حرکت به سمت سازمان دیجیتال و بدون کاغذ یکی از اهداف سازمان نظام پرستاری در دوره جدید است و به استفاده از این سامانه جدید نیاز به ارسال فیزیکی نامه‌های اداری برطرف شده و با اتصال این اتوماسیون به سامانه دولت می‌توان از خدمات الکترونیک دولت استفاده کرد.

فیلم آموزشی اتوماسیون سازمان نظام پرستاری را اینجا ببینید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *