0

نصیرزاده: تلاش می کنیم کشورهای بیشتری به مستریونیورس ایران بیایند

نصیرزاده: تلاش می کنیم کشورهای بیشتری به مستریونیورس ایران بیایند
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی در نشست خبری که با حضور رافائل سانتونخا، رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام که در حاشیه مسابقات بین المللی مستریونیورس برگزار شد اظهار داشت: یکی از اهداف ما برگزاری چنین مسابقاتی است که دارای رنکینگ جهانی است و سال به سال تلاش خواهیم کرد تا کشورهای بیشتری را هر سال وارد این مسابقات کنیم.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: جایزه امسال به برندگان ۸۰ هزار دلار است اما توقع داشتیم کشورهای بیشتری در مسابقات حضور یابند.
چنین رویدادهایی به برند کشور ایران کمک خواهد کرد
او ادامه داد: ما زمانی که رویدادی را برگزاری می کنیم باعث ورود حامی مالی خواهد شد. هیچکدام از رویدادهای ورزشی فدراسیون چه کشوری و چه بین المللی درآمد خوبی برای ما نداشته است رشته ما مانند کشتی و … نیست و به دلیل اینکه رسانه ملی حمایت نمی کند حامیان مالی هم از مسابقات ما استقبال نمی کنند. 
ما در رشته مچ اندازی حدود ۲۵۰ نفر را به صورت رایگان اجازه حضور در مسابقات دادیم و مبلغ ورودی نداشتیم. در مسابقات پرورش اندام هم به دلیل مصوبه فدراسیون جهانی، هزینه ورودی ۲۰۰ یورو از ورزشکاران خارجی دریافت کردیم و ۱۵۰ یورو از ورزشکاران ایران گرفتیم.
خیلی ها جرات نمی کنند شرکت کنند!
کل درآمد ارزی این رویداد برای فدراسیون ایران حدود ۲۰ یورو بوده در حالی که ما برای دریافت مجوز برگزاری این مسابقات ۲۰ هزار یورو دادیم به فدراسیون جهانی و برای دریافت مجوز سایر مسابقات هم در مجموع ۴۰ هزار یورو به ifibb پرداخت کردیم. ما دنبال این نیستم که ورزشکاران هزینه زیادی کنند و حضور در این مسابقات اجباری نیست. خیلی از ورزشکاران ما جرأت رقابت در مسابقات ایران را ندارند چون سطح مسابقات ما بسیار بالا است حتی ورزشکاران خارجی هم به همین دلیل در مسابقات ایران شرکت نمی کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *