0

برای لاغر شدن، خوردن این میوه ها معجزه می کند!

iranmedicalinfo-none
بازدید 12

لاغری با خوردن میوه: این ۴ میوه را برای لاغر شدن بخورید! بله اشتباه نمی کنید! این میوه ها که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، برای کاهش وزن و لاغری معجزه می کنند. با مطلب لاغری با خوردن میوه در بخش تناسب و اندام و تغذیه مجله خبری چشمک همراه باشید.

لاغری با خوردن میوه

میوه ها فواید زیادی برای سلامت دارند و خوردن آن ها همیشه توصیه می شود. اما مصرف برخی از میوه‌ها برای زمانی که قصد کاهش وزن دارید مناسب‌تر است.

به واقع میوه یک میان وعده آماده و طبیعی است که میتواند ترکیبی از ویتامین ها، فیبر و سایر مواد مغذی را به یک رژیم غذایی سالم اضافه کند. میوه به طور کلی کالری کم و فیبر زیادی دارد و در پاسخ به کسانی که می پرسند (ایا میوه برای لاغری خوب است) باید گفت بله، بسیاری از میوه ها، به واسطه این ویژگی ها ممکن است به شما در کاهش وزن و لاغری کمک کند.

نوشته های مشابه
  • کاهش وزن با ویتامین دی

    این ویتامین‌ ها باعث کاهش وزن سریع می‌شوند!

  • آب درمانی ژاپنی برای کاهش وزن

    آب درمانی ژاپنی برای کاهش وزن: مثل ژاپنی ها آب بخورید تا لاغر شوید!

  • رژیم غذایی انسان‌های اولیه

    رژیم غذایی انسان‌های اولیه چقدر شبیه انسان‌های امروزی است؟

  • بهترین میوه ها برای لاغری

    برای لاغری و کاهش وزن سالم این میوه های خوشمزه را مصرف کنید!

در حقیقت، ثابت شده که خوردن میوه با کاهش وزن بدن و کاهش خطر ابتلا به دیابت، فشار خون بالا، سرطان و بیماری های قلبی ارتباط دارد و بنابراین می توان از آن برای کمک به لاغری استفاده کرد. اینکه کدام میوه ها برای لاغری مفید و موثر هستند را در این مقاله بخوانید.

میوه هایی که برای لاغری معجزه می کنند!

همان طور که اشاره شد میوه‌ها سرشار از فیبر، ویتامین و مواد غذایی ضروری هستند یکی از بهترین خوراکی‌ها برای مصرف هنگام رژیم غذایی هستند. فیبر موجود در میوه باعث می‌شود که شما احساس سیری کنید و فروکتوز آن باعث می‌شود تا حس رضایت از مصرف شیرینی‌ در شما ایجاد شود. لاغری با خوردن میوه با کمک این میوه ها امکان پذیر است:

سیب

با چهار گرم فیبر و ۹۵ کالری در هر سیب، این میوه یکی از بهترین‌ها برای کاهش وزن است. به خاطر اینکه زمان خوردن آن زیاد است و این میوه سرشار از فیبر است، خوردن آن احساس رضایت زیادی در افراد ایجاد می‌شود. تحقیقات زیادی هم نشان دادند که سیب‌ می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

 موز

برخلاف تصور معروف، موز باعث چاقی نمی‌شود. قطعا این میوه کالری بیشتری از دیگر میوه‌ها دارد اما از سویی پر از مواد غذایی مفید است. موزها سرشار از پتاسیم، منیزیم، منگنز، فیبر، ویتامین و آنتی‌اکسیدان هستند. همچنین مصرف روزانه موز می‌تواند به کنترل میزان فشار خون بدن کمک کند و همچنین برای شما در مدیریت وزن مفید باشد.

GI پایین و متوسط ​​موزها ممکن است به کنترل سطح انسولین و کاهش وزن به ویژه برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند نیز کمک کند. علاوه بر این ، یک مطالعه نشان داد که خوردن یک عدد موز در روز باعث کاهش قند خون و کلسترول خون در افراد مبتلا به کلسترول بالا می شود. غذاهای با کیفیت بالا، مواد مغذی پر چرب و کم کالری مانند موز برای هر برنامه کاهش وزن و لاغری سالم بسیار حیاتی است.

انواع توت‌ها

توت‌های مختلف به عنوان نیروگاه مواد غذایی شناخته می‌شوند، آن‌ها کالری کمی دارند و از سویی پر از ویتامین و آنتی‌اکسیدان هستند. برای مثال در ۱۵۲ گرم توت‌فرنگی ۵۰ کالری وجود دارد. شما می‌توانید از این میوه‌ها برای عصرانه استفاده کنید.

گریپ فروت

گریپ فروت میوه ای خوشمزه و چیزی مابین پوملو و پرتقال است و معمولاً در بهترین رژیم های لاغری به فراوانی یافت می شود. تقریباً نیمی از گریپ فروت حاوی فقط ۳۹ کالری است، اما ۶۵٪ از منابع ویتامین C بدون را برای ما تامین می کند. علاوه بر این ، گریپ فروت دارای شاخص گلیسمی پایین (GI) است ، به این معنی که قند را آرامتر از جریان خون شما آزاد می کند. رژیم غذایی با GI کم ممکن است به لاغر شدن و حفظ وزن سالم بدن کمک کند

در یک مطالعه در ۸۵ فرد چاق، خوردن گریپ فروت یا نوشیدن آب گریپ فروت قبل از وعده های غذایی به مدت ۱۲ هفته منجر به کاهش کالری دریافتی، کاهش ۷.۱ درصدی از وزن بدن و بهبود سطح کلسترول شد. علاوه بر این، یک بررسی جدید نشان داده که مصرف گریپ فروت باعث کاهش چربی بدن ، سایز دور کمر و فشار خون در مقایسه با گروه های شاهد می شود.

در حالی که گریپ فروت به تنهایی قابل خوردن است، مصرف آن در سالادها و غذاهای دیگر نیز فوق العاده است. بنابراین به طور کلی گریب فروت ها جزء میوه های لاغر کننده شکم و آب کننده چربی سایر بخش های بدن به شمار می روند.

لاغری با خوردن میوه

پرتقال

زمستان فصل پرتقال است، میوه‌ای که باید در رژیم غذایی‌تان وجود داشته باشد. این میوه پر از ویتامین سی و فیبر است و میزان کالری کمی در آن وجود دارد. یک پرتقال شامل ۴۵ کالری است، پس هنگام خوردن آن نگران وزنتان نباشید.

کیوی

کیوی ها میوه های کوچک و قهوه ای با بخش خوشمره داخلی سبز روشن یا زرد و دانه های سیاه ریز هستند. کیوی منبع عالی ویتامین C، ویتامین E، فولات و فیبر هستند و فواید سلامتی قابل توجهی دارند. رژیم های غذایی حاوی فیبر میوه و سبزیجات باعث کاهش وزن ، افزایش حس سیری و بهبود سلامت روده می شوند. شما می توانید با نزدیک شدن فصول سرد سال با کمک ترکیبی از کیوی و مرکبات بهترین رژیم میوه برای لاغری را برای خودتان دست و پا کنید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *