آموزش میکاپ مناسب برای مجالس عروسی و مهمانی!

آموزش میکاپ

امروزه واجب است تا تمام بانوان امروزی با اصول میکاپ صورت آشنا باشند.

حال تفاوتی ندارد که شما معمولا از مواد آرایشی زیاد استفاده میکنید یا کم. در ادامه با آموزش میکاپ همراه ما باشید تا با اصول اولیه انجام آن بیشتر آشنا شوید.

اصول اولیه قبل از شروع آرایش صورت

با توجه به آموزش های میکاپ ساده، انجام آرایش صورت باید با نظم و ترتیب خاصی انجام شود تا تاثیر واقعی خود را روی چهره بگذارد. در صورتی که این اصول ساده را رعایت نکنید، نه تنها بخش هایی از صورتتان که میخواهید آن را با استفاده از آرایش بپوشانید از بین نخواهد رفت، بلکه بدتر نیز خواهد شد.

به همین سبب نیز پیشنهاد میشود تا حتما آرایش صورت خود را اصولی انجام دهید. همچنین این نکته نیز شایان توجه است که میکاپ های غلیظ چندان زیبا نیستند و سبب میشوند تا صورت شما مصنوعی به نظر برسد.

آموزش میکاپ صورت

مرحله اول: شستن صورت و پاک کردن آرایش قبلی.

نخستین مرحله از آموزش میکاپ ، تمیز کردن پوست و پاک کردن مواد آرایشی قبلی از روی صورت میباشد. پاک کردن آرایش قبلی از چند نظر حائز اهمیت است. اول آنکه انجام این کار سبب میشود تا آرایش جدید به طور زیباتری روی صورت شما قرار بگیرد و جلوه بهتری به صورت بدهد. ضمن اینکه پاک نکردن آرایش قبلی و انجام آرایش جدید روی آن میتواند باعث بروز مشکلات پوستی نیز شود. به این صورت که منافذ پوست شما بسته میشوند و بیماری هایی نظیر چروک پوست و… گریبان‌گیرتان خواهد شد.

مرحله دوم: استفاده از کرم و هایلایتر

با توجه به ویدیو های آموزش میکاپ، در مرحله بعدی شما عزیزان باید کرم پودر مدنظر خود را استفاده نمایید. پس از کرم پودر، نوبت به تونر میرسد. تونر با استفاده از رطوبت و آبرسانی سبب میشود تا پوست شما بازسازی شود. دقت داشته باشید، زمانی میتوانید از مواد دیگر روی تونر استفاده نمایید که تونر روی پوست به طور کامل خشک شده باشد.

مرحله بعدی آرایش صورت، هایلایتر است. همانطور که میدانید، هایلایترها در واقع موادی هستند که از آنها برای ایجاد سایه روشن استفاده میشود. شما با این مواد میتوانید بخش هایی از صورت خود را برجسته کنید و یا درخشانی بیشتری را به آنها القا نمایید.

در قدم نهایی این مرحله نیز میتوانید از رژ گونه استفاده کنید. در میکاپ های حرفه ای، رژ گونه باعث میشود تا زیبایی صورت شما چندین برابر شود. پس حتما مطابق مقالات و ویدیو های آموزش میکاپ، از رژ گونه نیز به اندازه مناسب استفاده کنید.

مرحله سوم: آموزش میکاپ ابرو ها

ابرو ها به عنوان یکی از پایه های اساسی یک میکاپ صورت خوب به حساب می‌آیند. اکنون که متد های زیادی به منظور ترمیم و آرایش ابروها وجود دارد، شاید دیگر افراد خیلی به دنبال میکاپ ابرو های خود نباشند. در هر صورت اما شما برای آرایش ابرو های خود ابتدا باید آنها را بازسازی نمایید. برای انجام این کار هم نیاز دارید تا با استفاده از یک سایه و یا مداد ابرو، رنگ ابروها را با موهای خود هماهنگ کنید. سپس میتوانید نواحی داخلی ابروهای خود را با استفاده از مداد پر نمایید.

مرحله چهارم: آموزش آرایش چشم

چشم ها پس از پایان آرایش، حالت صورت شما را مشخص میکنند. چنانچه اصول میکاپ را در بخش آرایش چشم های خود رعایت نکنید، حالت کلی چهره شما پس از پایان چندان دلنشین نخواهد بود. همانطور که میدانید آرایش چشم به مراسمی که قصد شرکت در آن دارید بستگی دارد. آرایش چشم ها در مراسمات مهمانی و یا محل کار بهتر است ساده باشند، اما برای میکاپ چشم در مجالس عروسی پیشنهاد میشود تا از آرایش غلیظ تر استفاده نمایید.

برای انجام این کار نیز میتوانید ابتدا از یک پرایمر به منظور افزایش ماندگاری آرایش استفاده کنید. در مرحله بعدی، نوبت به استفاده از سایه چشم است. پس از انجام سایه میتوانید با خط چشم و ریمل میکاپ خود را تکمیل نمایید.

آموزش آرایش عروس

سالن زیبایی خانه عروس؛ بهترین سالن زیبایی در تهران!

امروزه در هر کوچه و خیابانی سالن های زیبایی وجود دارند و به همین دلیل هم افرادی که قصد میکاپ صورت خود را دارند، شاید گیج و سردرگم شوند که برای انجام آرایش چهره خود به کدام آرایشگاه مراجعه کنند. سالن زیبایی خانه عروس به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه زنانه تهران و باسابقه ترین مراکز تخصصی انجام آرایش و میکاپ به شمار میرود. شما عزیزان میتوانید برای مشاهده نمونه کار ها، به وبسایت ما مراجعه نمایید.

منبع: bhbsalon.com
  |   لینک کوتاه : https://iranmedicalinfo.com/?p=41167

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ماندگار شیدایی گفت:

    خط چشم بزرگترین مشکل آرایش خانوماس مرسی از آموزش خوبتون

    1. iranmedicalinfo گفت:

      ممنون از نظر خوبتون ماندگار جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 🙂