فیلر پیشانی

فیلر پیشانی

وجود چین و چروک‌ها و خطوط روی پیشانی، چهره را عبوس، خسته و غمگین نشان می‌دهد و از شادابی و پویایی چهره می‌کاهد.

علاوه بر این، خطوط پیشانی باعث می‌شوند تا آرایش صورت، مرتب و بی‌نقص به چشم نیاید. این موارد سبب شده تا هر کسی که درگیر این چین و چروک‌هاست، به دنبال روشی برای محو کردن آن‌ها باشد. تزریق فیلر پیشانی یکی از ساده‌ترین و موثرترین روش‌ها برای رفع چین و چروک‌های پیشانی است. با این روش، می‌توانید بدون نیاز به جراحی و روش‌های تهاجمی، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید.

کاربرد‌های تزریق پیشانی در چه مواردی است؟

فیلر پیشانی اصولا یک ماده پرکننده است که برای پر کردن خطوط و چین و چروک‌های پیشانی استفاده می‌شود. فیلر پیشانی معمولاً از اسید هیالورونیک ساخته شده است.

هیالورونیک اسید، یک ماده طبیعی در بدن است که نقش مهمی در حفظ رطوبت پوست دارد. این ماده مانند اسفنج عمل می‌کند و می‌تواند مقدار زیادی آب را به خود جذب کند. با افزایش سن، تولید هیالورونیک اسید در بدن کاهش می‌یابد که منجر به خشک شدن پوست، کاهش الاستیسیته و در نهایت ایجاد چین و چروک می‌شود.

این هیالورونیک اسید موجود در فیلر پیشانی، کاربردهای متعدد و متنوعی دارد. کاربردهای تزریق فیلر پیشانی را می‌توان به شکل زیر شرح داد:

  • از بین بردن خطوط پیشانی: با تزریق فیلر، خطوط افقی و عمودی روی پیشانی که به مرور زمان با افزایش سن و حرکات صورت ایجاد می‌شوند، پر شده و کمتر دیده می‌شوند.
  • افزایش حجم پیشانی: در برخی افراد یه دلایل مختلف، پیشانی کمی فرورفته است. با تزریق فیلر می‌توان حجم پیشانی را افزایش داده و به آن ظاهری پرتر و جوان‌تر بخشید.
  • اصلاح فرم پیشانی: در مواردی که پیشانی نامتقارن یا دارای فرورفتگی‌های موضعی باشد، فیلر می‌تواند برای ایجاد تعادل و اصلاح فرم پیشانی استفاده شود.
  • تاخیر در پیری پوست: فیلر با آبرسانی و تقویت پوست، به کند شدن روند پیری و حفظ جوانی پوست کمک می‌کند.

فیلر پیشانی حاوی هیالورونیک اسید به علت اینکه ماده‌ای طبیعی است به مرور زمان توسط بدن جذب می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا در مورد عملکرد صحیح و قابلیت پرکنندگی فوق‌العاده فیلر پیشانی، اطمینان خاطر حاصل شود.

ماندگاری فیلر پیشانی چقدر است؟

گفته شد که هیالورونیک اسید موجود در فیلر پیشانی، ماده‌ای طبیعی است که به مرور زمان توسط بدن جذب می‌شود. این موضوع در کنار قابلیت پرکنندگی بالای فیلر پیشانی، این سوال را به ذهن می‌آورد که ماندگاری فیلر پیشانی دقیقا چه مدت است؟

در پاسخ این پرسش باید گفت که ماندگاری فیلر پیشانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • نوع فیلر
  • ناحیه تزریق
  • عمق تزریق
  • متابولیسم بدن
  • تکنیک تزریق پزشک
  • مراقبت‌های بعد از تزریق

با این حال، می‌توان گفت ماندگاری فیلر پیشانی حاوی هیالورونیک اسید که رایج‌ترین و بهترین نوع فیلر است، معمولا ۱۲ الی ۱۸ ماه است.

ماندگاری فیلر پیشانی را با مواردی مانند رعایت مراقبت‌های پس از تزریق و تزریق فیلر پیشانی توسط پزشک متخصص و با فیلر مرغوب، می‌توان افزایش داد.

همچنین رعایت این نکات کمک می‌کند تا تزریق فیلر پیشانی، آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد.

فیلر پیشانی دوران نقاهت طولانی دارد؟

یکی از مزایای اصلی تزریق فیلر پیشانی، غیرتهاجمی بودن آن است. فیلر پیشانی به عنوان یک آبرسان قوی و با تحریک تولید کلاژن در بافت پوست، باعث از بین رفتن چین و چروک‌های پوست پیشانی شده و پیشانی صاف‌تر و یکدست می‌شود. این عملکرد، بسیار ایمن و بی‌خطر است و به همین دلیل، تزریق فیلر پیشانی دوران نقاهت طولانی ندارد.

اگرچه بلافاصله پس از تزریق، ممکن است کمی قرمزی، تورم یا کبودی در ناحیه تزریق مشاهده شود اما این عوارض معمولاً موقتی هستند و طی چند روز تا چند هفته برطرف می‌شوند.

به همین دلیل، افراد می‌توانند بلافاصله پس از تزریق به فعالیت‌های روزمره خود برگردند. فیلر پیشانی با حداقل تداخل در زندگی روزمره، نتایج مطلوبی را به همراه دارد.

فیلر پیشانی دوران نقاهت طولانی دارد؟

عوامل موثر برای تاثیرگذاری بهتر فیلر پیشانی چیست؟

تزریق فیلر پیشانی یکی از روش‌های محبوب برای رفع چین و چروک و جوان‌سازی این ناحیه از صورت دز کلینیک فخرائی است. برای دستیابی به بهترین نتیجه و تاثیرگذاری بیشتر فیلر، رعایت برخی نکات ضروری است.

یکی از مهم‌ترین موارد، لزوم رعایت مراقبت‌های پس از تزریق فیلر پیشانی است. پس از تزریق فیلر، پوست به مراقبت ویژه نیاز دارد تا تورم و کبودی کاهش یابد و فیلر به خوبی در محل تزریق تثبیت شود. عدم رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق می‌تواند باعث جابه‌جایی فیلر، ایجاد نامتقارنی و کاهش ماندگاری آن شود. مراقبت‌های پس از تزریق فیلر پیشانی شامل موارد زیر می‌شود:

  • استراحت: به مدت 24 ساعت از فعالیت‌های سنگین و ورزش کردن خودداری کنید. این موضوع از بروز خونریزی در ناحیه تزریق جلوگیری می­کند.
  • کمپرس سرد: برای کاهش تورم و کبودی، از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • لمس نکردن پیشانی: به مدت چند روز از ماساژ یا لمس ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • قرار نگرفتن در معرض گرمای شدید: از قرار گرفتن در معرض حرارت مستقیم مانند سونا، جکوزی و نور خورشید خودداری کنید.
  • عدم مصرف الکل و دخانیات: مصرف الکل و دخانیات می‌تواند روند بهبود را کند کند.
  • استفاده از ضد آفتاب: برای محافظت از پوست در برابر آفتاب، از کرم ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.
  • آرایش نکردن: به مدت 24 ساعت از آرایش کردن خودداری کنید.

در‌ کنار تمام این موارد که موارد بسیار مهمی نیز هستند، عامل حیاتی دیگری که در ماندگاری و تاثیرگذاری بهتر فیلر پیشانی نقشی قدرتمند ایفا می‌کند، انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر است.

پزشک متخصص با دانش استثنایی خود در مورد آناتومی صورت، بهترین و صحیح‌ترین تکنیک تزریق را برای تاثیرگذاری بهتر فیلر پیشانی انتخاب می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا پس از تزریق، نتایجی حیرت‌انگیز مشاهده کنید.

بهترین کلینیک برای تزریق فیلر و جوانسازی در تهران کجاست؟

تزریق فیلر پیشانی، یک فرآیند تخصصی است که نیازمند دقت و مهارت بالایی است. همانطور که گفته شد، انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر برای تزریق فیلر پیشانی، گامی حیاتی برای دستیابی به نتایج دلخواه و ایمن است و به هیچ عنوان نمی‌توان اثر این موضوع را دست کم گرفت. تجربه و مهارت پزشک، تجهیزات پیشرفته کلینیک و استفاده از مواد با کیفیت، همگی در ایجاد ظاهری طبیعی و ماندگار نقش بسزایی دارند.

در میان تعداد زیادی از مراکز زیبایی، کلینیک فخرائی با چندین مرکز در ایران و جهان، مرکزی بی‌رقیب در امر جوانسازی و تزریق فیلر پیشانی است. در کلینیک فخرائی با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا و معتبرترین برندهای جهانی، خدمات تزریق فیلر پیشانی و سایر خدمات را با دقت و ظرافت بالا با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

علاوه بر این، کلینیک فخرائی با کمک تیم متخصص خود در محیطی آرام، ایمن و بهداشتی، بهترین فضا را برای تزریق فیلر پیشانی و جوانسازی به ارمغان می­آورد. بهترین نتیجه زمانی حاصل می­شود که شما بهترین انتخاب را داشته باشید و در همین راستا، متخصصان خبره و با تجربه در کلینیک فخرائی به شما کمک می­کنند تا با اطمینان خاطر و بدون کوچکترین نگرانی، به زیبایی دلخواه خود دست یابید.

بهترین کلینیک برای تزریق فیلر و جوانسازی در تهران کجاست؟

نتیجه گیری

خطوط پیشانی، قاتل شادابی و جوانی صورت هستند. همه وقتی فردی را با خطوط عمیق بر پیشانی می‌بینند، گمان می‌کنند او فردی عبوس و خشمگین است. این موارد، اعتماد به نفس فرد را خدشه‌دار کرده و‌ او را وادار می‌کند تا به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل باشد. تزریق فیلر پیشانی روشی جادویی و ایده‌آل برای بازگرداندن جوانی و شفافیت به چهره است.

منبع: fakhraei.clinic
  |   لینک کوتاه : https://iranmedicalinfo.com/?p=56584

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. احمد بادرگانیان گفت:

    سلام وقت بخیر، این مقاله برای پیدا کردن بهترین کلینیک برای تزریق فیلر خیلی بهمون کمک کرد واقعا دستتون درد نکنه.

    1. کارشناس روابط عمومی گفت:

      سلام احمد عزیز سپاس از شما بابت تایمی که گذاشتید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.