0

تویسرکان با ۱۰ مرکز اقامتی آماده پذیرش گردشگران نوروزی است

تویسرکان با ۱۰ مرکز اقامتی آماده پذیرش گردشگران نوروزی است
بازدید 76

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق ترکاشوند، در حاشیه بازدید سرپرست فرمانداری تویسرکان از مراکز اقامتی شهرستان گفت: در دومین روز از فروردین‌ماه سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان، معاونین و تعدادی از رؤسای ادارات از تأسیسات گردشگری شهرستان بازدید کردند.
وی افزود: در جریان این بازدید فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته‌های یازده گانه آن، شرایط عمومی شهرستان را به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به گردشگران و مسافران در ایام نوروز مطلوب ارزیابی کرد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات شهرستان تویسرکان گفت: تویسرکان با ۱۰ مرکز اقامتی رسمی و غیررسمی شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه مسافر، خانه معلم و مهمانسرای ادارات با بیش از ۳۵۰ تخت ظرفیت و ۲ سفره خانه سنتی شامل سفره خانه سنتی آراد و صاحبدلان با ۲۰۰ نفر ظرفیت آماده میزبانی از گردشگران و مسافرانی هستند که تویسرکان را به عنوان مقصد خود در این ایام انتخاب کرده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *