0

کودکان دارای نقایص مینایی دندان درمان می‌شوند

کودکان دارای نقایص مینایی دندان درمان می‌شوند
بازدید 76

جعفر کفاش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانشکده دندانپزشکی در حال ارائه خدمت درمانی به دانش‌آموزان برای نجات دندان‌های آسیای اول دائمی مبتلا به نقایص مینایی دندان در سطح استان اردبیل است.
وی تصریح کرد: در این طرح تمام دانش‌آموزان اول و دوم ابتدایی در شهرستان اردبیل تا ۱۰ بهمن ماه درمان‌های مورد نیاز را دریافت می‌کنند.
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: این درمان‌ها با هدایت و برنامه‌ریزی حکمت‌فر، فوکال پوینت علمی برنامه نظام مراقبت نقایص مینایی دندان، کفاش‌چیان کارشناس سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه و با حمایت جعفرزاده معاونت بهداشت دانشگاه در سطح استان در جریان است.
کفاش افزود: دانش‌آموزان سایر شهرستان‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت توسط دندانپزشکان آموزش‌دیده خدمات دریافت کرده و در صورت نیاز از فعالیت‌های جهادی دانشجویان در شبکه‌های بهداشت و درمان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مسعود شعبانی رییس گروه سلامت دهان و دندان دانشگاه بهره‌مند خواهند شد.
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه همه ساله مسئولیت و مأموریت اجتماعی خود را با هماهنگی معاونت بهداشت دانشگاه برای ارائه خدمات پیشگیری و درمانی برای سایر مشکلات سلامت دهان و دندان طراحی و اجرا می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *