0

مسئولین در میدان خدمات رسانی استوار ایستادگی کردند

مسئولین در میدان خدمات رسانی استوار ایستادگی کردند
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، علی رزازی، سخنگوی استانداری تهران، بعد از ظهر دوشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به شروع سومین جنگ تحمیلی اظهارداشت: مسئولین استان تهران از ابتدای جنگ استوار در کنار هم بودند و هیچ کوتاهی ای نکردند.

این خبر کامل می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *