0

اقتصاد رگ حیات جامعه است

اقتصاد رگ حیات جامعه است
بازدید 46

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان، اقدامات دولت در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم را قابل‌توجه خواند و بیان کرد: دولت مصمم است که با اتخاذ تصمیمات مناسب، مشکلات زندگی و معیشت مردم را حل کند و حقیقتاً کلید بسیاری از پیشرفت‌هایی که توقع داریم در جامعه رخ بدهد، در لابه‌لای همین سیاست‌ها و رویکردها قرار دارد.
وی با مروری بر اهمیت نقش اقتصاد و معیشت در زندگی مردم، افزود: امور معیشتی نقشی بسیار اساسی در زندگی مردم دارند و در کلام معصومین (علیهم‌السلام) نیز نقل شده است که اگر فقر از دری وارد شود، ایمان از درب دیگر خارج می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تسهیل کار تولید، صادرات و واردات، یکی از مهم‌ترین کارهای دولت است، تصریح کرد: مجموعه فعالیت دستگاه‌های مرتبط با اقتصاد، مانند رگ حیات جامعه است و اگر درست و به‌موقع کار خود را انجام دهند، جامعه‌ای زنده و پویا خواهیم داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *