0

کشف بیش از ۴۰۰ کیلو هروئین در عملیات مشترک اطلاعاتی

کشف بیش از ۴۰۰ کیلو هروئین در عملیات مشترک اطلاعاتی
بازدید 47

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم جهانبخش در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات در خصوص یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان، مشخص شد این افراد قصد دارند محموله بزرگی را جابجا کنند.
وی افزود: به منظور جلوگیری از انتقال و توزیع مواد مخدر، اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی بر روی این عناصر آغاز و تیم‌های عملیاتی با هدایت لحظه به لحظه موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان شدند
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: سرانجام در شهرستان خوی ۴ نفر متهم دستگیر که از خودروهای آنها مقدار ۴۰۱ کیلوگرم هروئین، ۲ کیلو گرم مرفین و ۱۵ کیلو گرم انواع مواد روانگردان کشف شد.
سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: اولویت قرار گرفتن اقدامات اطلاعاتی به منظور ضربه زدن به شبکه قاچاق مواد مخدر مورد تاکید است و پلیس مبارزه با مواد مخدر در این خصوص مصمم بوده و عزم خود را جزم کرده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *