0

ضرورت پرداختن به ارتقای سلامتی کارکنان با ورزش و افزایش تحرک جسمی

ضرورت پرداختن به ارتقای سلامتی کارکنان با ورزش و افزایش تحرک جسمی
بازدید 67

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در جلسه شورای ورزش دانشگاه با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رییسی و هیئت همراه در سانحه هوایی به ضرورت پرداختن به ارتقای سلامتی کارکنان دانشگاه بر ورزش و افزایش تحرک جسمی تاکید کرد.

به گزارش وب دا، دکتر محمدرضا مجدی در این جلسه که روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه برگزار شد، افزود: در حال حاضر یکی از اصلی ترین مسایلی که باید به آن بپردازیم مساله پیشگیری از بیماری های غیرواگیر است که کم تحرکی یکی از عواملی است که باعث شیوع  این بیماری ها می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای ارتقای دانش سلامتی مردم در زمینه های پیشگیری از بیماری های غیرواگیر بایستی فرهنگ سازی کنیم و ابتدا  نهادینه کردن این فرهنگ را باید از خود و کارکنان خانواده علوم پزشکی آغاز کنیم.

دکتر مجدی در ادامه از کارکنان اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی و همچنین همکاران حوزه ورزش کارکنان که با وجود کمبود امکانات در مسابقات دانشجویی و کارکنان در کشور درخشیدند، تشکر کرد و اظهار کرد: مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با حضور در نیشابور و انجام بازدیدهایی از خوابگاه ها، مکان سالن ورزشی چند منظوره و سلف سرویس؛ قول مساعد برای ادامه روند ساخت این پروژه ها دادند و ما نیز با کمک خیرین در تلاش هستیم کمبودها را جبران کنیم.

سرپرست دانشگاه همچنین تاکید کرد: بایستی کاری کرد که امکانات ورزشی دانشگاه به صورت متمرکز برای کارکنان ارایه شود و از پراکنده کاری پرهیز به عمل آید.

در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیری توسط سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی و از طرف آقای حسین شهرآبادی رییس هیئت های ورزشی دانشگاهی به منظور برگزاری اولین المیپاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات عالی نیشابور از سرپرست دانشگاه تقدیر به عمل آید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *