0

تعیین ۱۰ جایگاه عرضه دام عید قربان در شهر کرمانشاه

تعیین ۱۰ جایگاه عرضه دام عید قربان در شهر کرمانشاه
بازدید 44

سجاد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۰ جایگاه عرضه دام به منظور سهولت در خرید دام برای انجام فریضه عید قربان اختصاص مردم در شهر کرمانشاه اختصاص یافته است.
وی افزود: همزمان با اختصاص این جایگاه‌ها ۱۰ اکیپ تنظیف و نظافت در کنار جایگاه‌ها حضور دارند و به صورت متناوب عملیات تنظیف و گند زدایی در این جایگاه‌ها را انجام می‌دهند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به محل استقرار این جایگاه‌ها، تصریح کرد: جایگاه عرضه دام در منطقه یک در میدان گلریزان جنب پارک گلریزان، جایگاه منطقه ۲ انتهای بلوار دولت‌آباد میدان سردار سنجابی و خیابان ۵۶ متری علوم پزشکی جنب پارک کاج قرار دارد.
یزدانی ادامه داد: در منطقه سه انتهای خیابان ارتش جنب سیم ارتش و دومین جایگاه در این منطقه در تقاطع شهدا محل پنجشنبه بازار قرار دارد.
به گفته وی، جایگاه عرضه دام در منطقه پنج در میدان ظفر ابتدای خیابان تنگه کنشت و دومین جایگاه این منطقه در بلوار صیاد شیرازی قرار دارد.
یزدانی ادامه داد: جایگاه منطقه هفت در بلوار طاق‌بستان جنب ورزشگاه امام خمینی (ره) قرار دارد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: جایگاه منطقه چهار در پارک فراز مقابل ترمینال اسلام آبادغرب و جایگاه منطقه هشت در شهرک پردیس و در میدان فلسطین قرار دارد.
وی تاکید کرد: در تمامی جایگاه‌های عرضه دام به منظور رعایت نکات بهداشتی کارشناسان بهداشت و دامپزشکی نیز حضور دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *