0

رمضانی درگذشت مادر شهید غنی‌پور را تسلیت گفت

رمضانی درگذشت مادر شهید غنی‌پور را تسلیت گفت
بازدید 38

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور پیامی درگذشت مادر شهید حبیب غنی‌پور را تسلیت گفت.
مشروح متن این پیام در ادامه می‌آید:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
برخیز ای پرنده که پرواز پاداش بال‌های بلند است
روح بلند بانوی صبور انقلابی مادر شهید حبیب غنی پور از این جهان فانی پرکشید و به فرزند شهیدش پیوست. این شهید عزیز امشب میزبان مادر خود است که در دامان پرمهرش پرورانده شد. اللهم تغمدها بعفوک و رحمتک و الحقنا بالشهداء.
درگذشت حاجیه خانم اعظم السادات مردانی را که فرزندش بعد از شهادت نیز علم مجاهدت بر زمین نگذاشت و نامش بیرقی شد برای اعتلای ادبیات و فرهنگ انقلاب تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان مکرم ایشان، صبر مسالت دارم.
شهید حبیب غنی‌پور و حلقه نویسندگان مسجد جوادالائمه علیه السلام از آغازگران ادبیات دینی برای نوجوانان محسوب می‌شدند و کتاب‌های «گل سبدی» و «عمو خاکی» یادگارهای این شهید عزیز است. شهیدی که کار خود را با داستان‌نویسی شروع کرد. به دانشگاه شهید بهشتی رفت، معلم شد، و با حضور در جبهه‌های جنگ به نوشته‌هایش جامه‌ی عمل پوشاند.»

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *