0

دیدار رئیس کل سازمان نظام پرستاری با دکتر پزشکیان

دیدار رئیس کل سازمان نظام پرستاری با دکتر پزشکیان
بازدید 49

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری منتخب در اولین دیدارهای خود با مسئولان کشور شامگاه پنجشنبه 21 تیر در دفتر خود میزبان دکتر محمد رئیس زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی و دکتر احمد نجاتیان، رئیس کل سازمان پرستاری بود.

در این دیدار دکتر محمد رئیس زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور ضمن ابراز خرسندی از انتخاب یکی از اعضای سازمان نظام پزشکی به عنوان رئیس جمهوری با اعلام آمادگی برای همکاری با دولت چهاردهم گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و سلامت کشور ارائه کرد.

دکتر احمد نجاتیان، رئیس کل سازمان نظام پرستاری نیز با تشکر از رئیس جمهوری منتخب برای نظرخواهی از سازمان نظام پرستاری برای انتخاب وزیر بهداشت دولت چهاردهم گفت: تشکیل سازمان نظام پرستاری کشور یکی از دستاوردهای دولت و مجلس اصلاحات در زمان تصدی دکتر پزشکیان به عنوان وزیر بهداشت است.

وی در این دیدار ضمن ابلاغ تبریک جامعه پرستاری کشور به دکتر پزشکیان مهمترین مسائل و مشکلات جامعه پرستاری و مطالبات پرستاران کشور را به اطلاع رئیس جمهوری منتخب رساند.

دکتر پزشکیان نیز ابراز امیدار کرد که با انتخاب وزیر بهداشت، خواسته های نیروهای انسانی و مسائل نظام سلامت در دولت جدید پیگیری و رسیدگی شود.

ino.ir/1/1628/2269

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *