0

دفاع از ارزش‌های اسلام بر عهده بانوان عفیفه است

دفاع از ارزش‌های اسلام بر عهده بانوان عفیفه است
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار شامگاه شنبه در همایش عفاف و حجاب در میدان آزادی ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا در مشگین شهر اظهار کرد: نقش دفاع از ارزش‌های اسلام بر عهده بانوان است و بانوان باید از این امانت الهی پاسداری کنند.
وی با اشاره به جایگاه بانوان در دفاع از ارزش‌های اسلامی با تاکید بر اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر فرزانه انقلاب بر موقعیت و منزلت زنان بسیار تاکید و نقش بانوان را در مسائل دفاعی کمتر از سایر مسائل نمی‌دانند و علاوه بر حضور مستقیم بانوان در این عرصه، بر نقش مادران و همسران در حضور فعال مردان تأکید می‌کنند.
امام جمعه شهرستان مشگین شهر ارزش حجاب برای زنان جامعه را اولی تر و مهم‌تر برشمرد و گفت: پوشش و حجاب پرتوی از آفرینش الهی است که فلسفۀ وجودی آن حفظ مقام و ساحت مادی و معنوی زن و مرد و زمینه ساز رشد و کمال آنها تا مراتب عالی انسانیت است.
وی به کلمه معنایی حجاب اشاره و بیان کرد: حجاب چهار کلمه است حیا، جهاد، ایمان به حجاب، بصیرت و بانوان عاشورایی بانوان باحیا و حریت است و جهاد بانوان جهاد اکبر یعنی حفظ حجاب و حضور در صحنه‌های اسلامی است.
حجت الاسلام باوقار گفت: تمام تلاش دشمنان اسلام این است که در جوامع اسلامی حجاب زنان را خدشه دار کنند و ما باید با تمام توان از این امانت الهی پاسداری کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *