0

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز اعلام شد
بازدید 33

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق سلیمی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهر شیراز اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان فارس افزود: بر این اساس در این دو روز مسیرهای چهارراه مصدق تا چهارراه مشیر (طول بلوار لطفعلی‌خان زند) رفت و برگشت، خیابان زند ورودی به سمت میدان شهرداری، بلوار هجرت به سمت میدان شهرداری، چهارراه پیروزی، خیابان ۹ دی، خیابان حضرتی تا شاهزاده قاسم به صورت رفت و برگشت، مسدود خواهد بود.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین خیابان حسینی از طرف بلوار سیبویه تا حرم سید علاء‌الدین حسین (ع) و خیابان حسینی از تقاطع زینبیه تا حرم مطهر و خیابان روزبهان نیز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مسدود است.
سرهنگ سلیمی گفت: در روز عاشورا نیز بلوار ابوذر غفاری از تقاطع دولت و بلوار رضوان از میدان ۱۲ فروردین تا دارالرحمه به صورت رفت و برگشت مسدود است و شهروندان جهت تردد باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
وی با بیان اینکه این محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تا پایان مراسم اعمال خواهد شد، افزود: شهروندان همانند همیشه با خادمان خود در مجموعه انتظامی و راهور استان فارس همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *