0

تصویب۱۰۰میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آذرشهر

تصویب۱۰۰میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آذرشهر
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آذرشهر با اعلام این مطلب افزود: این میزان اعتبار در بخش‌های کشاورزی، حمل و نقل جاده‌ای، آب و فاضلاب، مدارس، اماکن ورزشی و تعمیر و تجهیز نگهداری اماکن اداری هزینه خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت اساسی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوده، از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تخصیص‌های لازم برای اتمام پروژه‌ها صورت گرفته و در سال جاری مجتمع فرهنگی و هنری، تصفیه خانه مدول دوم آذرشهر، مدارس بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین پروژه‌های مرتبط با راه روستایی تا پایان سال جاری افتتاح و بهره برداری می‌شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: شاخص‌ها و ملاک‌های توسعه یافتگی و توسعه نیافتگی در بخش‌های مختلف و اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد معیار و متغیر اساسی در توزیع اعتبارات است.
در این جلسه نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اظهار کرد: شهرستان آذرشهر نیازمند نگاه، فکر و عمل متفاوت در ارتباط با دارایی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل است.
علی جعفری آذر افزود: برخورداری شهرستان از مجموعه وسیع شهرک صنعتی سلیمی، ذخایر معدنی، باغات کشاورزی با تنوع محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی غذایی با تاکید بر بخش کشاورزی و معدنی و صنعتی، تکمیل زنجیره ارزش و تولید در بخش کشاورزی و معدنی جایگاه ویژه ای به توسعه شهرستان بخشیده است.
وی ابراز داشت: باید با معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در بخش‌های مختلف و بخصوص گردشگری طبیعت، توسعه فناوری مرتبط با بخش معدن و کشاورزی و تکمیل زنجیره ارزش و تولید، این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
جعفری آذر ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با اصلاح فرایندهای اداری، به اشتراک‌گذاری تجربیات و دانش و پیگیری موارد مطرح شده از وزارتخانه‌ها به اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان در سال جاری کمک کنیم.
روح‌الله متفکر آزاد، دیگر نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو نیز تعامل و ارتباط بین مدیران استانی و شهرستانی و انتقال مسائل و چالش‌های شهرستان‌ها در قالب برنامه محوری را مهمترین اقدام در رفع موانع و مشکلات دانست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *