0

مانور شرایط اضطرار زلزله و حریق در بندر «دیر» برگزار شد

مانور شرایط اضطرار زلزله و حریق در  بندر «دیر» برگزار شد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، راحله پورمحمد ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس سناریو مانور، کارکنان اداره بندر دیر حین فعالیت‌های اداری با لرزش شدید وسایل پیرامونی متوجه وقوع زلزله شدند.
وی بیان کرد: کارکنان پس از شروع لرزش اولیه بر اساس تجربیات قبلی و آموزش‌های مربوطه در نقاط امن ساختمان پناه گرفته و پس از توقف زمین لرزه درخواست خروج تمامی کارکنان از ساختمان اداری توسط فرماندار حادثه اعلام شد.
رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر تصریح کرد: در ادامه با توجه به بزرگی زلزله و احتمال آسیب‌دیدگی افراد، درخواست تشکیل پست فرماندهی حادثه صادر شد.
پورمحمد ادامه داد: با توجه به وقوع آتش‌سوزی در طبقه همکف نسبت به قطع آب و برق و اطفا حریق اقدام شد.
وی یادآور شد: در ادامه مانور یگان حفاظت و کارشناس امور اداری متوجه عدم حضور یکی از کارکنان شدند که با تلاش نیروهای هلال احمر نسبت به جست و جوی فرد مفقود اقدام و سپس نسبت به درمان وی اقدام شد.
پورمحمد افزود: در ادامه با حصول اطمینان از تخلیه کامل ساختمان پایان عملیات اعلام و دستور کنترل عدم ورود کارکنان به محیط‌های سرپوشیده صادر شد.
وی یادآور شد: د پایان بخش مانور شرایط اضطرار زلزله و آتش‌سوزی نیز دستور آمادگی جهت بهسازی و ایمن‌سازی ساختمان و تجهیزات، محکم‌سازی تجهیزات نصب شده روی دیوارها و رعایت فاصله مناسب میز کار از کمدها و پنجره‌ها و رعایت نکات ایمنی با نظارت تیم آتش‌نشانی صادر شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *