0

پخت و توزیع بیش از ۶۹ هزار پرس غذای گرم پویش اطعام حسینی در قشم

پخت و توزیع بیش از ۶۹ هزار پرس غذای گرم پویش اطعام حسینی در قشم
بازدید 26

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا تارک با ارائه گزارشی از پویش اطعام حسینی و احسان حسینی در دهه نخست ماه محرم امسال گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم، پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر جزیره توسط کمیته امداد با همکاری و مشارکت مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، دفتر ائمه جماعات، گروه‌های مردمی و خیرین معزز شهرستان قشم اجرا شد.
وی اظهار کرد: در دهه نخست ماه محرم سال جاری و در قالب پویش اطعام و احسان حسینی تعداد ۶۹ هزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان و عزاداران جزیره قشم توزیع شد.
این مقام مسئول افزود: بر اساس آمارها و برآورد صورت گرفته، برای تهیه و تأمین مواد اولیه و پخت این تعداد غذای گرم در جزیره قشم اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان قشم با بیان اینکه مردم شریف و مؤمن و خیرین نیک‌اندیش همواره در مناسبت‌های ملی و مذهبی با کمک‌هایشان به نیازمندان زمینه آرامش و رفاه این قشر جامعه را فراهم می‌کنند، ادامه داد: همه مردم می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف و با نیت خاص خود در رفع مشکلات نیازمندان سهیم شوند و از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۷۶۵*۸۸۷۷* و یا واریز وجه به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۷۶۴ به نام کمیته امداد قشم در زمینه‌های مختلف از جمله هزینه‌های درمانی، کمک‌های معیشتی، هزینه‌های تحصیلی، کمک به احداث مسکن و … به خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *