0

تنش آبی ۴۰۰ خانوار در روانسر مرتفع شد

تنش آبی ۴۰۰ خانوار در روانسر مرتفع شد
بازدید 24

اله‌بخش همه‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم ساماندهی و رسیدگی به مشکلات حوزه تأمین آب شرب، اظهار داشت: بر اساس تأکیدات و دستور ویژه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مبنی بر رفع تنش آبی مجتمع «چقاشکر» در روانسر پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه و مطالعات وضعیت آبرسانی، ارتقا تجهیزات پمپاژ آب چاه این مجتمع در دستور کار قرار گرفت.
وی هزینه ارتقا تجهیزات این چاه را بیش از ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مجتمع شامل هفت روستای چقاشکر، تم‌تم، جبرآباد، لبنی، کلاوه عزیزخان، گرگابی و امرآباد با جمعیت ۴۰۰ خانوار است.
معاونت بهره‌برداری و توسعه آب استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر مشکل تنش آبی این مجتمع «چقاشکر» مرتفع و تمامی مشترکین این هفت روستا از نعمت آب کاملاً سالم و پایدار بهره‌مند شده‌اند.
همه خانی در پایان با تاکید بر اهمیت و لزوم پوشش کامل روستاها از آب قابل شرب، گفت: در پی برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی آب و فاضلاب استان همواره در پی رفع مشکلات، پوشش و تأمین آب آشامیدنی سالم برای شهر و حتی روستاهای دور افتاده هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *