0

گلایه از کندی اتصال خط انتقال آب خلیج‌فارس به اردکان

گلایه از کندی اتصال خط انتقال آب خلیج‌فارس به اردکان
بازدید 27

مصطفی پوردهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وضعیت آب شهرستان در حالت ناپایدار است و مردم از وضعیت کیفیت و فشار آب ناراضی هستند.
وی تاکید کرد: با دستور پرداخت‌های خوبی که پیگیری شده است، دیگر بهانه‌ای برای کند بودن عملیات اجرایی نمانده است.
پوردهقان به ضرورت تعیین ضرب‌الاجل فوری و زمان‌بندی دوماهه برای اتصال آب اشاره کرد و افزود: انتظار دارم مدیران اجرایی و پیمانکار خط تلاش مضاعفی برای اتصال آب انجام دهند.
نماینده مردم اردکان همچنین تأمین آب شرب روستاهای عقدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: تأمین آب شرب باکیفیت از منابع موجود، از محل طرح قرارگاه امام حسن (ع) تسریع شود.
وی آب‌رسانی به روستاهای بخش خرانق را نیز ضروری دانست و گفت: تأمین آب شهر خرانق، روستاهای توت، ساغند، رباط پشت‌بادام و… به شدت با مشکل روبروست.
نماینده اردکان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان باید تدابیر ویژه‌ای برای حل پایدار این معضل بیندیشد اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب یزد متعهد شده است که مشکلات موجود را در اسرع وقت مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *