0

نقش محسوس نماز جمعه در آگاهی بخشی به مردم/ عمل به وصیت شهدا

نقش محسوس نماز جمعه در آگاهی بخشی به مردم/ عمل به وصیت شهدا
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده شامگاه سه شنبه در مراسم غبارروبی از گلزار شهدای گمنام شهر دهدشت به مناسبت ۵ مرداد و سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در ایران اسلامی، با اشاره به یاد و خاطره شهدای محراب افزود: امیدواریم پیروان و رهروان شهدا و اهل بیت باشیم و به وصیت شهدا عمل کنیم.
وی تصریح کرد: این هفته را به امام جمعه با بصیرت و فهیم و مجموعه ستاد نماز جمعه تبریک می‌گویم و اگر همین نماز جمعه را تنها محصول انقلاب قلمداد کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم.
فرماندار کهگیلویه افزود: حقیقتاً وقتی از تریبون نماز جمعه مسائل سیاسی روز برای آگاهی‌بخشی به مردم مطرح می‌شود و موضوعات فرهنگی و اجتماعی را آسیب‌شناسی و راهکارهای رفع نواقص را ارائه می‌دهیم، در موضوعات عمرانی نیز مشکلات و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنیم.
محقق زاده با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌ها را می‌توان با چنگ زدن به ریسمان نماز جمعه رفع کرد گفت: مشکلات خانواده‌ها را نیز می‌توان در ستادهای نماز جمعه حل کرد.
وی به موضوع عفاف و حجاب بعنوان یکی از موضوعات مد نظر ستادها اشاره کرد و افزود: به این امر به خوبی پرداخته می‌شود و از همه کسانی که در این عرصه تلاش و فعالیت دارند، تشکر می‌کنم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *