0

تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال به اجرای پروژه‌های طرح هادی استان همدان

تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال به اجرای پروژه‌های طرح هادی استان همدان
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح چهارشنبه نشست مشترک بلدی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رضایی مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان و همکاران بنیاد با حاجی بابایی نایب رئیس اول مجلس و صوفی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دفتر نماینده مردم همدان و فامنین تشکیل شد
نتیجه حاصل از این نشست تخصیص هشتصد میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به اجرای پروژه‌های طرح هادی و بهسازی استان همدان بود.
همچنین در این جلسه شرایط آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی استان مورد بررسی قرار گرفت و نیز موضوع تهیه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی برای بخش شرا همدان و پیشخور فامنین مورد تصویب قرار گرفت.
در ادامه جلسه نمایندگان مردم همدان و فامنین ضمن قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن استان در راستای پیشبرد اهداف و ارائه خدمات در روستاها و در جهت بهبود شرایط موجود اعلام آمادگی کردند و در راستای تصویب موضوعات به عنوان قانون در مجلس شورای اسلامی قول همکاری دادند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *