0

افزوده شدن۱۵ اتوبوس جهت انتقال زائران به ناوگان برون شهری پایتخت

افزوده شدن۱۵ اتوبوس جهت انتقال زائران به ناوگان برون شهری پایتخت
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دربانی عصر چهارشنبه از برگزاری کمیته حمل و نقل، ترافیک و سوخت ستاد اربعین استان تهران خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه به سه موضوع مهم در حوزه تأمین اتوبوس برای انتقال و جا به جایی زائران اربعین حسینی (ع) از تهران به نجف، پیش بینی تمهیدات ایمنی و امنیتی در پایانه‌ها و همچنین تأمین سوخت ناوگان پرداخته شد.
دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اداره کل راهداری استان تهران، گفت: تمهیدات لازم برای اعزام زائران از تهران به نجف اندیشیده شده است.
دربانی در خصوص میزان کرایه دریافتی از زائران برای حمل و نقل گفت: هزینه پرداختی توسط زائران، طبق مصوبه ستاد اربعین کشور خواهد بود.
وی از ترخیص ۱۵ دستگاه اتوبوس توسط شرکت حمل و نقل خبر داد و افزود: اتوبوس‌های مذکور برای انتقال زائران اربعینی، از گمرک ترخیص و به ناوگان برون شهری پایتخت افزوده شده اند که در حال حاضر در پارکینگ بیهقی مستقر می‌باشند و فعالیت و سرویس دهی این خودروها با جابجایی زائران از پایانه‌های تهران تا مرز آغاز می‌شود.
دربانی از انتقال ۲۵ دستگاه اتوبوس دیگر توسط این شرکت به کشور خبر داد و عنوان کرد: پیگیری‌های لازم نسبت به ترخیص و بهره برداری از این اتوبوس‌ها، نیز در حال انجام است.
وی بیان کرد: ضروری است که پیش بینی لازم برای تأمین سوخت در پایانه‌های غرب و جنوب توسط شرکت پخش و پالایش صورت پذیرد به طوری که در ایام اربعین به صورت ۲۴ ساعته اتوبوس‌های داخل پایانه بتوانند سوخت گیری انجام دهند.
دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی و امنیت پایانه‌های تهران برای اعزام زائران مقرر شد، فرماندهی فاتب نیازهای موجود را به صورت مکتوب اعلام و سازمان پایانه‌ها و اداره کل راهداری استان نسبت به تجهیز نیازهای اعلامی اقدامات لازم را انجام دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *