0

برگزاری آئین سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

برگزاری آئین سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری
بازدید 29

سجاد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آئین سنگر سپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می‌شود.
مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: این آئین در روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در تالار بلاغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در محضر نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولان استانی همچنین تشکل‌های مردمی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این آئین پس از قدردانی از تلاش و مجاهدت‌های پنج ساله حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری در عرصه فرهنگ و تبلیغ دینی استان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی خواهند شد.
مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی پیش از این به عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این اداره‌کل فعالیت داشتند و از روز چهارشنبه با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین قمی سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان را برعهده می‌گیرند.
محمدی عنوان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و دارای دکتری کلام اسلامی از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و نیز مدرس دروس تخصصی فلسفه اسلامی و کلام، فلسفه سیاست و معارف اسلامی است و در عرصه‌های فرهنگی و دینی دارای سابقه‌های طولانی به عنوان مبلغ هستند.
مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان از ساعات پایانی روز سه‌شنبه میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود و در همین راستا برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا در ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه دیدار ایشان و برخی چهره‌های شاخص تبلیغی و نخبگانی در استان برگزار شود.
محمدی عنوان کرد: از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی با سرکرده‌های حلقه‌های بانوان استان و قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بانوان استان برگزار می‌شود همچنین ایشان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح با کارمندان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان دیدار خواهند داشت.
وی با اشاره به برگزاری برنامه هم‌عهدی در چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام المسلمین قمی و حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی، خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی انجام می‌شود و فعالان فرهنگی، مسئولان هیأت‌های مذهبی و موکب‌داران عید غدیر و اربعین در این برنامه حضور خواهند داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *