0

اجرای نمایش «بک تو بلک» در ۶ شهر ایران

اجرای نمایش «بک تو بلک» در ۶ شهر ایران
بازدید 28

سجاد افشاریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای نمایش بک تو بلک از سال ۱۴۰۰ در پردیس تئاتر شهرزاد تهران آغاز شد که مورد استقبال ویژه علاقه مندان به تئاتر و هنرهای نمایشی قرار گرفت.
نویسنده و کارگران نمایش «بک تو بلک» از اجرای این نمایش در ۶ شهر ایران خبر داد و افزود: این نمایش پس از اجرا در رشت به شهرهای گرگان، مشهد، یزد، تبریز و کرمان می رود.
افشاریان با بیان اینکه اجرای دوباره نمایش «بک تو بلک» در رشت به خاطر استقبال رشتوندان از این نمایش بوده است، گفت: دوره قبل اجرای این نمایش در شرایط کرونا صورت گرفت و تعداد بی شماری از گیلانی‌ها و رشتوندان موفق به تماشای آن نشدند و می‌طلبید که اجرای آن دوباره در رشت اتفاق بیافتد.
وی با اشاره به استقبال مردم از نمایش «بک تو بلک» افزود: نمایش «بک تو بلک» به سوالات و نیازهای مخاطب پاسخ می‌دهد و همین موضوع منجر به مخاطب پذیری و استقبال مردم شده است.
این کارگردان تئاتر با اشاره به ادعای تشابه سازی علی قصه «بک تو بلک» با شخصیت «علی کوچولوی» معروف تلویزیون تصریح کرد: علی نمایش «بک تو بلک» همان شخصیت علی کوچولو نیست.
به گفته افشاریان، وقتی نمایشنامه را می‌نویسم شخصیت‌ها پایشان روی زمین است و از یک بستر رئالیستی سرچشمه می‌گیرد و نویسنده سعی می‌کند از تجربیات شخصی خودش بهره ببرد، ما دهه شصتی‌ها مسیر و راه‌های مشترک داریم و علی کوچولو هم یکی از آن شخصیت‌ها است که در دوره ما سپری شده و ربطی به خود شخصیت ما ندارد.
وی که پیش از حضور در تلویزیون و کاری چون خندوانه و سریال‌های تلویزیونی، فعالیتش را با تئاتر آغاز کرده است، می‌گوید: در بیست سالگی جایزه نمایش برگزیده تئاتر فجر را دریافت کردم و در تئاتر فعال بودم، ولی بعد از برنامه‌هایی شکل می‌گیرد که با آن شناخته می‌شویم.
سجاد افشاریان کارگردان تئاتر در کنار نمایش «بک تو بلک»، نمایش‌هایی چون «هیدن»، «آنتیگونه»، ««فراموشی»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» و «آن برد» را نیز خلق و کارگردانی کرده است‌.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *