0

کشف بیش از ۵۹ کیلو شیشه در عملیات ویژه پلیس در جاسک

کشف بیش از ۵۹ کیلو شیشه در عملیات ویژه پلیس در جاسک
بازدید 28

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در این خصوص اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه یک قاچاقچی مواد مخدر با خبر شدند.
وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت، قاچاقچی مواد مخدر ساکن در یکی از روستاهای شهرستان جاسک مقداری مواد مخدر را از قاچاقچیان در مرزهای شرقی خریداری و در منزلش دپو نموده است.
سردار جاویدان گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم و کسب مجوزهای قضائی در یک عملیات منسجم مخفیگاه قاچاقچی مورد بازرسی قرار گرفت و ۵۹ کیلو و ۸۳۴ گرم شیشه، ۵ هزار عدد قرص دیازپام، ۵ هزار و ۹۹۰ قرص متادون و ۴ هزار و ۸۰۰ عدد قرص کلونازپام کشف و یک دستگاه پژو پارس فاقد پلاک متعلق به متهم در حیاط منزل نیز توقیف شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *