0

اعلام شعار و روز شمار هفته جهانی تغذیه با شیرمادر

اعلام شعار و روز شمار هفته جهانی تغذیه با شیرمادر
بازدید 34

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام شعار و روز شمار

“هفته جهانی تغذیه با شیرمادر ” از ۱۰ تا ۱۶ مردادماه

خبر داد.

به گزارش وبدا، سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: امسال هفته جهانی تغذیه با شیرمادر با شعار “حمایت همهجانبه ترویج تغذیه با شیر  مادربرای همه ” گرامیداشته می شود.

وی با اشاره به روز شمار این هفته اضافه کرد: اولین روز هفته تغذیه با شیرمادر روز چهارشنبه ۱۰ مرداد با عنوان “نقش سیاستگذاران در بهبود وضعیت شیردهی” و دومین روز از این هفته مصادف با پنجشنبه ۱۱ مرداد تحت عنوان “نقش پدران در شیردهی موفق” نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: همچنین روزهای جمعه ۱۲ مرداد و شنبه ۱۳ مرداد به ترتیب با عناوین “نقش روحانیون و گروه‌های مذهبی در حمایت از تغذیه با شیر مادر” و “نقش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حمایت از مادر و شیرخوار” گرامیداشته خواهد شد.

درخشان ادامه داد: روزهای پایانی هفته تغذیه با شیر مادر نیز مصادف با روز یکشنبه ۱۴ مرداد “نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در آگاهی و مهارت مادران و خانواده‌ها”، روز دوشنبه ۱۵ مرداد “نقش گروه‌های مردمی در ترویج تغذیه با شیر مادر ” و روز سه شنبه ۱۶ مرداد “نقش مدیران و کارفرمایان در حمایت از ترویج تغذیه با شیر مادر” تعیین شده است.

به گفته وی؛ همزمان با این هفته برنامه های مختلفی همچون اطلاع رسانی محیطی، حضور پزشکان و کارشناسان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما، افزایش مشارکت اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای اقنا افکار عمومی، برگزارزی کارگاه های آموزشی ویژه مراقبین سلامت و … از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *