0

انجام بیش از ۱۵ هزار خدمات دندانپزشکی در بیجار

انجام بیش از ۱۵ هزار خدمات دندانپزشکی در بیجار
بازدید 72

سارا اهوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص خدمات دندانپزشکی شهرستان بیجار اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا خرداد ماه ۱۴۰۳ در سیمای سلامت شهرستان بیجار ۱۳ هزار و ۵۸۵ خدمت دندانپزشکی انجام شده است.
وی افزود: این خدمات شامل ۲ هزار و ۸۸۵ مورد فلوراید تراپی برای شهر و روستا، ۱۹۴ مورد فیشورسیلانت، ۸۸ مورد جرم‌گیری، ۹ هزار و ۹۸۰ مورد کشیدن دندان، ۵۵ مورد پالپوتومی و ۳۸۳ مورد ترمیم دندان در شهرستان بیجار بوده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار با اشاره به این آمارها، افزود: این دستاورد قابل توجه، نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در حوزه دندانپزشکی و همچنین همکاری مردم در مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت است.
وی بیان کرد: همچنین افزایش تعداد خدمات دندانپزشکی، نشان از بهبود دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و ارتقای سطح سلامت دهان و دندان در شهرستان بیجار دارد.
اهوان بر اهمیت پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان تاکید کرد و گفت: با انجام اقداماتی همچون فلوراید تراپی و ترمیم به موقع دندان‌ها، می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات دهان و دندان جلوگیری کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *