0

مسائل ۵ خانواده زندانیان در شهرستان جم بررسی شد

مسائل ۵ خانواده زندانیان در شهرستان جم بررسی شد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز چهارشنبه شب در این دیدارها با تاکید بر بازدید مستمر قضات و رؤسای دادگستری‌ها و مراجع قضائی از زندان‌ها، تصریح کرد: تمامی قضات باید به طور مستمر از زندان‌ها سرکشی کرده و پرونده‌های مددجویان را بررسی کنند و با استفاده حداکثری از تسهیلات قانونی و قضائی از جمله «آزادی مشروط، نظام نیمه آزادی، عفو موردی، تعلیق اجرای مجازات و کمیسیون عفو، ارفاقات قانونی، مجازات‌های جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک به جای حبس» در رابطه با زندانیان موجبات کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان‌ها را فراهم کنند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: این خانواده‌ها دچار مشکلات معیشتی، کمبودهای غذا و البسه و حتی در مواردی فاقد وسایل سرمایشی در این فصل گرم هستند و در مواردی هم در تأمین هزینه درمان خود دچار مشکل هستند
وی گفت: از همه خیرین و مسئولان دلسوز که همیشه یاری رسان نیازمندان هستند این خانواده‌های زندانیان نیازمند هم مد نظر قرار دهند و به آنها کمک کنند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این دیدارها ضمن استماع مسائل و مشکلات این خانواده‌ها به درخواست‌های قضائی آنها نیز رسیدگی کرد و دستورات لازم جهت کمک به زندانیان صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیأت همراه ضمن دلجویی از این خانواده‌ها با اهدا بسته‌های معیشتی و کارت نقدی به آنها کمک کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *