0

عقربه‌ های ساعت برای نابودی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است

عقربه‌ های ساعت برای نابودی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است
بازدید 26

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: شهادت برادر مجاهد و فداکار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلامی و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بویژه به ولی امر مسلمین جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.
وی گفت: تسلیت در فقدان مرد بزرگی که زندگی خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی نمود و در این مسیر مقدس، فرزندان و اعضای خانواده اش را تقدیم کرد.
حجت الاسلام میرعمادی افزود: جنایات ددمنشانه ی رژیم اشغالگر قدس در کشتار بی‌رحمانه زنان و مردان و کودکان بی گناه، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.
استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: امروز روز آزمون مهم برای همه جهانیان اعم از ملت‌ها و دولت هاست که در مقابل این جنایات و نسل کشی‌ها چه عکس العملی را نشان می‌دهند و در کدام جبهه قرار می‌گیرند؟ جبهه‌ی دفاع از مظلوم یا جبهه‌ی حمایت از ظالمان و خونخواران؟
وی بیان کرد: سران رژیم اشغالگر قدس و حامیانش بدانند که خون بناحق ریخته شده مردم مظلوم فلسطین دامن شما را می‌گیرد و کاخ‌های پوشالی و عنکبوتی تان را ویران خواهد کرد.
استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: مطمئن باشید عقربه‌های ساعت برای نابودی قریب الوقوع رژیم منحوس صهیونیستی سرعت گرفته و به زودی شاهد محو این رژیم خبیث و جنایتکار خواهیم بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *