0

جهان در راستای صلح جهانی برای درهم شکستن اسراییل متحد شود

جهان در راستای صلح جهانی برای درهم شکستن اسراییل متحد شود
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین طی سخنانی گفت: زندگی دنیا، زندگی پر از ترس و وحشت و نگرانی دائمی و فزاینده است تا زمانی که صهیونیسم، تعصب، نژادپرستی اسرائیلی، تحریف در یهودیت و سیاست استکباری آمریکا بر روی زمین حکم می‌کند.
وی افزود: صهیونیسم راه انداختن جنگ‌های تجاوزکارانه و خانمان سوز و ترور هر انسان محترمی که مخالف بی‌عدالتی و طرفدار عدالت و دفاع از حقوق است، مجاز می داند.
آیت الله قاسم اشاره کرد: همه حمایت ها از این مثلث شیطانی و شیطانی به معنای دشمنی نابخشودنی با دین، انسانیت، امنیت جهانی و حق زندگی است.
رهبر نهضت اسلامی بحرین بیان کرد: برای صلح جهانی لازم است که جهان متحد شود تا اراده این هیولای شیطان صفت را که هدفش خالی کردن عرصه زندگی از امنیت، ارزش ها و ضوابطی است که بقای جامعه بشری را حفظ می کند، در هم بشکند و اجازه هیچ یک از تجاوزات و جنایات خطرناکی که به آنها رسیدگی نمی‌شود یا مجازات نمی‌شوند را ندهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *