0

مجوز راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری کوهدشت و پلدختر اخذ شد

مجوز راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری کوهدشت و پلدختر اخذ شد
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، امین طاهری گراوند بعدازظهر شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: باتوجه‌به بررسی درخواست فرمانداری شهرستان کوهدشت و پارک علم و فناوری لرستان مبنی بر راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری در این شهرستان و طرح آن در جلسات حوزه معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، مجوز راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری در شهرستان کوهدشت صادر شد.
وی از راه‌اندازی این مرکز به‌منظور حمایت از پژوهشگران، افراد خلاق و ایده‌پرداز و تسهیل اشتغال دانش‌آموختگان در شهرستان خبر داد.
رئیس پارک علم و فناوری لرستان، ابراز امیدواری کرد که باتوجه‌به قول مساعدت فرمانداری شهرستان کوهدشت و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجارب موجود در آن شهرستان، زمینه تجاری‌سازی فناوری و حمایت از دانشجویان و دانش‌آموختگان فناور و خلاق در راستای تحقق اهداف شعار سال و افزایش نقش و مشارکت آنان در رونق تولید بیش‌ازپیش فراهم آید.
گراوند در ادامه سخنان خود از صدور مجوز راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری شهرستان پلدختر از سوی وزارت علوم خبر داد و گفت: معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای به ریاست این پارک، موافقت خود را با صدور مجوز راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری شهرستان پلدختر اعلام کرد.
وی عنوان کرد: در راستای گسترش فعالیت‌های نوآورانه و ایجاد فضای کسب‌وکارهای نوین و مبتنی بر دانش در شهرستان پلدختر، درخواست این پارک به وزارت علوم مبنی بر تأسیس مرکز کارآفرینی و نوآوری در شهرستان پلدختر مورد موافقت قرار گرفت.
طاهری تأسیس مرکز کارآفرینی و نوآوری در شهرستان پلدختر را یکی از مهم‌ترین گام‌ها در توسعه اکوسیستم کارآفرینی و رشد استارتاپ‌ها در این شهرستان برشمرد.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری به محققان و نوآوران شهرستان پلدختر کمک می‌کند که ایده‌های خود را به محصول تبدیل و محصولات تولیدی خود را تجاری‌سازی کنند، ابراز امیدواری کرد: این مرکز با قول حمایت فرمانداری شهرستان و ارائه خدماتی چون فضای کاری مشترک، مشاوره تخصصی، سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهی به استارتاپ‌ها، نقش حیاتی در رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوپا ایفا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *