0

اطفای حریق در ارتفاعات خروسلوی شهر جعفرآباد

اطفای حریق در ارتفاعات خروسلوی شهر جعفرآباد
بازدید 26

ولی فصیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شامگاه شنبه آتش‌سوزی از مزرعه‌ای در منطقه بالابیگلو جعفرآباد وارد مراتع و جنگل‌های منطقه خروسلو شده بود که با حضور اهالی منطقه این آتش مهار شد.
وی با اشاره به اینکه در این آتش‌سوزی بیش از ۱۵ هکتار از مراتع خروسلو طعمه حریق شد، خاطرنشان کرد: علی‌رغم اطلاع‌رسانی و حضور مسئول ستاد بحران شهرستان و دهیار منطقه برای مقابله با آتش‌سوزی رخ داده و جلوگیری از تسری آن به سمت جنگل‌های منطقه و اراضی زراعی، منابع طبیعی شهرستان در منطقه حضوری نداشت و با تلاش اهالی روستای شابی‌کندی و ابتکار دهیار این روستا آتش مهار شده و از ورود آن به حریم ۵ روستا در این مسیر جلوگیری شد.
مدیر منابع طبیعی شهرستان بیله‌سوار از مهار به موقع این آتش‌سوزی خبر داد و افزود: در این آتش سوزی کمتر از ۱۵ هکتار اراضی منابع طبیعی طعمه حریق شده بود.
فصیحی با توصیه به کشاورزان در اجتناب از آتش زدن زمین‌های زراعی خود بعد از برداشت محصول بیان کرد: در این راستا هشدارهای لازم به زارعان صادر شده که در صورت عدم رعایت مجبور به برخورد قانونی به مسببان آتش زدن مزارع خواهیم بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *