0

آغاز شانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر در اصفهان

آغاز شانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر در اصفهان
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بابایی صبح دوشنبه در ارتباط با برگزاری المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور در اصفهان اظهار کرد: مرحله پذیرش شانزدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان صبح امروز آغاز شد.
وی افزود: در مرحله پذیرش، تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها با حضور در محل مسابقات ثبت‌نام نموده و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم به محل اسکان خود هدایت می‌شوند.
سرپرست کل المپیاد دختران بیان کرد: دو هزار و ۲۲۵ دانشجوی دختر از ۱۲۸ دانشگاه در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند.
وی با اشاره به رشته‌های موجود در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: در این دوره از المپیاد، دانشجویان دختر سراسر کشور در ۱۳ رشته هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس‌روی‌میز، تکواندو، شنا، بدمینتون، شطرنج، دوومیدانی، ووشو، کاراته و تیراندازی به رقابت می‌پردازند.
بابایی با بیان اینکه از زمان انتخاب دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان میزبان این رویداد تلاش شده تا امکانات موردنیاز آن برنامه‌ریزی و فراهم شود، اظهار کرد: در دو سالی که میزبانی این رویداد به دانشگاه صنعتی اصفهان سپرده شد، زیرساخت‌های خوبی در نظر گرفته شده و از امکانات سالن‌های ورزشی متناسب با نیاز این رویداد ارتقا پیدا کرده است.
وی افزود: از طرفی تلاش شده تا امکانات رفاهی برای شرکت‌کنندگان از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار باشد.
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: پیوست فرهنگی و گردشگری نیز از جمله مواردی است که برای شرکت‌کنندگان در طول رویداد برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به زمان آغاز مسابقات این دوره از المپیاد تصریح کرد: افتتاحیه این رویداد به میزبانی چهل‌ستون علم و صنعت ایران در روز ۱۷ مرداد برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *